Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Chrisjuw schreef:Echter is ze bang dat het binnenkort voorbij is. Zelf denk ze daar ook vaak genoeg aan, en ook hij twijfelt ontzettend. En in haar hart weet ze dat het de juiste keuze is, maar ze is er nog niet klaar voor. Ze heeft erg verlatingsangst, en hij ook. Het zal voor hem ook enorm zwaar zijn als het uit gaat; misschien niet meteen, maar als hij beseft dat ze echt weg is… en dit zijn geen excuses, uiteindelijk zal het beter zijn enz. Maar ze kan het nu nog niet. Ze wil de mooie tijd tussen hen nog niet kwijt.
Chrisjuw schreef:Het is echt een lieve jongen. Zoals is in die moeilijke momenten, zo is hij niet echt. Ze weet hoe hij echt kan zijn, ze kent zijn goede kant, en die is geweldig. Ze heeft zich haast nog nooit zo geliefd gevoeld als bij hem. Dat is ook de reden dat ze volhoudt. Omdat hij tot nu toe altijd terug is gekomen.

PanniePannie schreef:Mijn moeder heeft altijd tegen me gezegd: in een goede relatie twijfel je niet (en zo denk ik daar nu, jaren later, ook over). Als ik dit verhaal lees met alle twijfels en problemen, dan vraag ik me af hoe je dat een heel leven vol wil houden.
en ik ben er ook van overtuigd. In een goede relatie zijn er geen twijfels, maar ga je ondanks alles echt voor elkaar door het vuur. Beiderzijds dus. Dit klinkt als een ongelijkwaardige relatie.
citaat schreef:Op het moment is de situatie zo dat hij niet met haar wil praten. Hij is boos dat ze steeds weer in deze situatie terechtkomen, en neemt het haar kwalijk dat ze maar niet wil accepteren dat hij niet verandert en dat ze bij hem weg moet omdat hij haar alleen maar pijn doet. Hij sluit zich volkomen af, en er is niet mee te praten (geprobeerd gister, maar het escaleerde volledig; hij heeft haar ook zwaar beledigd wat haar op het moment ook nog heel erg pijn doet). Zij geef hem nu dus ook ruimte, en wacht tot hij weer contact met haar opneemt. Echter is ze bang dat het binnenkort voorbij is.