Ik ben al enkele jaren stable manager op een CSI3* hier in Belgie, dit jaar in juli dus niet anders. Nu kwam er dag 1 wel een hele leuke groom in het Frans vragen waar zijn stallen waren, bleek dat hij net de boxen had bij mijn "standplaats" waar ik heel de dag zit. Je kan het dus al voelen aankomen...
Na de 4 dagen gezellig met elkaar te praten (weliswaar in frans & engels), met elkaar te lachen en samen iets gedronken te hebben was het jammer genoeg gedaan. Echter toen ik net in mijn auto wou stappen stond hij daar, in zijn beste nederlands ( =rampzalig) de deur voor mij komen openen en een afscheidskus vragen. Na een kus + knuffel vroeg hij ook mijn nummer wat ik hem gegeven heb.
Hij heeft mij enkele malen gebeld, maar was telkens druk bezig of op een festival dus geen tijd/mogelijkheid gehad tot opnemen. Wel stuurden we wat smsjes naar elkaar. Plots voegde hij mij toe via facebook en toen zijn we eigenlijk echt beginnen praten. Het zijn hele fijne gesprekken, dat wel.
Gisteren had hij een dag vrij, en zijn we iets gaan drinken samen. Heel gezellig, heb zijn lieve/zachte kant gezien die heel aangenaam was. Toen hij door ging kuste hij mij ook op mijn lippen en kreeg ik nog een fijne knuffel.
Vandaag nog een smsje "It was nice to see you"
Maar waar ik nu eigelijk tegenaanloop,
Hij is dus een Braziliaan, 10jaar ouder als mij en spreekt amper Nederlands. Hij is groom bij een internationale ruiter en heeft net een jobaanbieding bij Eric Lamaze gekregen.
Ook vertelde hij mij gisteren dat hij nu 2jaar gescheiden is van zijn ex, hij is dus al getrouwd geweest.
Op zich vind ik het een hele fijne man, maar ik ben vooral bang dat ik weer op een te speciaal type val zodat ik achteraf weer spijt krijg wanneer het niet zou lukken of ik hem maanden niet zie. Ook heb ik het moeilijk hem te vertrouwen, op het vlak dat ik nog niet100% geloof dat ik de enige ben.
Wat zouden jullie in deze situatie doen? Hem netjes voorbij laten gaan of toch nog maar eens een afspraakje ?

)