alvast bedankt voor het meedenken
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
alvast bedankt voor het meedenken
.
Dit is ook meestal het geval als moederbord stuk is, dus ik gok gewoon dat het de voeding is. De voeding is niet meer sterk genoeg (onwaarschijnlijk), of er is een condensatortje gesprongen. Gewoon even testen met losse onderdelen als je die hebt liggen.
Shiloh schreef:Ik heb het ook gehad. Normaal bij opstarten dan begint alles te draaien en te loeien, tot je op een gegeven moment een piep hoort, en dan krijg je pas echt het opstartscherm op het beeld.
Bij mij viel die dus voor de piep al weer uit. Bij mij was de voeding gewoon stuk, bij de locale "computer dokter" er een nieuwe voeding in laten zetten en voor een kleine 50 euro deed mijn computer het weer.
Oftewel, het kan van alles zijn. Het ligt vooral aan het moment dat die uitvalt. Is de software al bezig met opstarten? Of valt die voor de tijd al uit? In dat laatste geval is het waarschijnlijk een hardware probleem en geen virus.
Shiloh schreef:Dan is de kans groot dat het de voeding is. Is er niet een kennis of iemand die wat handig is met computers, die even een andere voeding voor je kan aansluiten om te kijken of hij het dan weer wel doet?
Shiloh schreef:Ik zou gewoon naar zo'n thuis klusser gaan, dat zijn vaak van die hobby mensen die voor een klein prijsje dat voor je willen maken. Zo is die van mij toen ook gemaakt.
Deze bijvoorbeeld: http://www.pcdokter-amersfoort.nl/