Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Zeker in die sector moet je durf en assertiviteit tonen. Het is al een heel moeilijke tijd dus nu moet je dat ook nog eens extra hard in de verf durven zetten.
MissDonna schreef:Krissis schreef:Niet mailen maar langs gaan. Als je mailt ben je een naam op papier. Ga je langs, dan ben je een naam met een gezicht, dan spring je eruit en dat onthouden mensen.
Sterkte in deze moeilijke tijd.
tegenwoordig moet bijna alles via internet..
Alhoewel ik het van te voren natuurlijk al een beetje wist. MissDonna schreef:Krissis schreef:Niet mailen maar langs gaan. Als je mailt ben je een naam op papier. Ga je langs, dan ben je een naam met een gezicht, dan spring je eruit en dat onthouden mensen.
Sterkte in deze moeilijke tijd.
tegenwoordig moet bijna alles via internet..
saskiakefie schreef:Ik ben ook opzoek naar werk, er is echt niks in mijn vakgebied. (dieren) maar dan ook echt niks, 1 vacature in en dierenasiel maar dan alsnog zou ik moeten verhuizen, heb wel gesolliciteerd maarja hoe groot is die kans hè? En verder zijn de meeste banen voor specifieke MBO opleidingen, die ik dan weer niet heb, dus moet ik maar een baan zoeken in een supermarkt, post oid.... Zit weinig anders op. Tja en open sollicitaties maar ik heb gemerkt dat dat niet meevalt om te schrijven en een reactie terug hoef je natuurlijk ook niet te verwachten. Ellende hahaAlhoewel ik het van te voren natuurlijk al een beetje wist.
en anders productiewerk. Electra63 schreef:Ga eens langs bij uitzendbureaus, voor tijdelijk (seizoens) werk. Schrijf je in op Indeed.nl/Monsterboard en Nationale Vacaturebank. Maak LinkedIn-account aan. En vooral netwerken, laat kennissen weten, dat je werk zoekt. Of ga een BBL-opleiding (werken/leren) volgen, indien mogelijk.
Ik vind je ouders ook niet zeuren, ik vind het normaal dat je op jouw leeftijd een opleiding volgt of werkt.