Ervaringen wake up light

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Meliaforever

Ervaringen wake up light

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-13 21:47

:wave:

Heeft iemand ervaring met een wake up light? Ik zit er aan te denken om de Philips wake up light 3520 te kopen. Als ik zo op internet lees zie ik veel positieve ervaringen. Maar twijfel nog een beetje of het het geld waard is.

Grooming_Mom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 21:51

Ik heb er een en vind hem geweldig !!
Ben ook nog een snoozer dus ik rek het tot de max {:}

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 21:52

Ik vind het persoonlijk wel schelen, word er net wat rustiger wakker van door het licht. Maar in de winter blijft het opstaan vreselijk, daar doet een lamp helaas weinig aan. Ik heb die van mij al jaren, was de eerste philips met radio en 3 verschillende geluidjes. Hij doet het nog steeds prima alleen soms heeft 'ie kuren, dan gaat 'ie ineens midden in de nacht af of licht geven, best storend :+

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 21:56

Ik heb er een van Naf Naf :D Ik had er een hard hoofd in maar het werkt ook nog. Het is bij mij zeg maar een soort van 'hee, ik ben wakker' en dan lijkt het of je natuurlijk wakker wordt en na een tijdje valt opeens het kwartje; 'oh, ik hoor vogels/bomen/zee'. Durf hem niet alleen te gebruiken want blijf toch altijd een beetje bang dat ik er dan wél doorheen slaap, maar deze gaat wel als eerste af en dan ben ik wel wakker. Dus het werkt wel, en zelfs bij iemand die door het brandalarm heen slaapt :')

Thats_Me

Re: Ervaringen wake up light

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 21:58

Kijk anders eens op marktplaats. Betaal je niet de volle pond voor zo'n lamp. Ik vind het ideaal! Heb een wannabee wake up light (niet van philips dus). Heel erg fijn en rustig wakker worden.

Kan mij alleen wel goed voorstellen als je partner op andere tijden dan jij eruit moet dat zo'n lamp niet heel handig is omdat je door het licht toch aardig wakker wordt.

marimba

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 22:00

het bevalt mij ook uitstekend ik heb er al een aantal jaar een en maak er iedere winter dankbaar gebruik van

Germatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 22:01

Ik heb er ook een, het is fijn dat het al licht is als ik wakker wordt en ik wordt uit niet zo'n diepe slaap meer wakker, dus dat is wel positief!
Maar inderdaad, in de winter blijft het een moeizame zaak, maar misschien moet ik een keer op tijd naar bed...

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 22:04

Ik vind het een heerlijk ding! Heb heel erg moeite met opstaan en verslaap me altijd snel. Toch vervelend want je kun niet drie keer op rij op je werk aankomen dat je je hebt verslapen. Met die Wake Up Light heb ik er geen last meer van.

Daarnaast is de service van Philips ook nog eens heel fijn; toen die van mij kapot ging, moest ik hem opsturen en daarna kreeg ik gewoon een nieuwe(re versie) thuis gestuurd. Helemaal gratis!

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 22:07

mijn vriend heeft er een. Het is dat ik momenteel meer maand over houd dan geld anders had ik er ook een.

Als ik 9 uur op sta is mijn kamer verlicht van de zon. Als ik om kwart over 6 op sta dan niet. En de keren dat ik zo vroeg op moet staan en toevallig bij mijn vriend ben scheelt dat echt enorm.
Ik word vaak net wakker voor de wekker gaat. Niet zo'n irritante buzzer maar vogeltjes. Het helpt mij echt hierbij. Thuis snooze ik altijd 3x. heb ook 3 wekkers. Kwart voor 6, 6 uur en kwart over 6... :=

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 22:08

Die van mij stond op een ochtend half in de fik bij het ontwaken... Roken dat ie deed en meuren! Ben blij dat ik er wakker van werd! Het was een leuk lampje voor op het nachtkastje en opzich wel rustig wakker worden, maar een nieuwe komt er niet!!

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 22:11

Yessy schreef:
Ik vind het persoonlijk wel schelen, word er net wat rustiger wakker van door het licht. Maar in de winter blijft het opstaan vreselijk, daar doet een lamp helaas weinig aan. Ik heb die van mij al jaren, was de eerste philips met radio en 3 verschillende geluidjes. Hij doet het nog steeds prima alleen soms heeft 'ie kuren, dan gaat 'ie ineens midden in de nacht af of licht geven, best storend :+

Ik heb dezelfde en die heeft dezelfde kuren. Denk je echt van: neeeeehee dit kan niet waar zijn...nu al? En dat klopt dan,...dan is het 3:15 uur of zo :')

Maar dat is gelukkig niet te vaak en ik vindt het heerlijk wakker worden. Met een of ander herrie geluid wakker worden maakt van mij niet de meest aardige persoon in de wereld.(slachoooo!!!)

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 23:22

Ik word ook veeeel rustiger wakker, voornamelijk in de winter!

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 23:24

Ik heb er ook 1!
Ik reageer heel gevoelig op licht en geluid, van veel/hard geluid(reguliere wekker) word ik mega chagerijnig wakker. Dat trekt wel bij hoor, maar ik vind het niet prettig wakker worden.
Van een nagebootste zonsopgang word ik heel relaxed wakker en eindigt met een zacht muziekje.

Voor mij het geld meer dan waard!

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 23:41

Ik vind het echt verschrikkelijk. Die geluiden die erop zitten echt zo nep.
Mn vriend heeft er 1 en zet het kabbelende beekje altijd op standje oorverdovend. Dus zodra dat ding aan gaat(echt het eerste toontje) zit ik in de lamp.
Het licht werkt niet, heb ik het idee. Doe mij maar gewoon n wekkerradio met een grote 'uit-knop' want snoozen doe ik niet.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 23:50

Top, ik gebruik hem momenteel niet omdat ik geen wekker nodig heb maar wat een genot die wakeuplight.
Ik werd met andere wekkers zo ontzéttend sjaggie en hiermee wordt ik heerlijk rustig wakker.
Hij begint heeeeel zachtjes en na verloop van tijd was ik echt al bij het minste geluid van mijn wekker wakker. :D
Enige is dat ik op een gegeven moment al heel vroeg wakker werd van vogeltjes buiten op de camping, ik gebruik altijd het vogeltjes geluid nl. :')
Heb zelfs op mijn telefoon een vogelriedeltje zitten nu voor als ik niet thuis ben, van youtube afgeplukt en ook niet meer sjaggie wakker. :D
Het licht weet ik niet, ik merk wel dat licht me simpeler wakker laat worden dus laat sinds kort mijn rolgordijn deels omhoog.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 23:51

Wij hebben er 1 en hier helpt het niet. Ik word erg snel wakker en heb het niet nodig, mijn vriend slaapt er doorheen, ook door de wekker geluiden die je in kunt stellen.

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 23:52

ik ga hem misschien toch maar aanschaffen moet echt een vast ritme krijgen. mijn vriend werkt verschillende diensten, deze week nachtdienst.

Shona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 09:13

Ik heb een neppe, van de Aldi. De keren dat ik heb heb gebruikt zijn op 1 hand te tellen..

Het licht is erg hadig, maar het 'rustgevende' geluid... _-:( En zoveel knopjes, ik snap er helemaal niks meer van haha.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 09:18

Ik ben helemaal verliefd op mijn Wake up light <3 Je wordt erg rustig wakker, kan de intensiteit van het geluid en licht voor jezelf bepalen. Geen andere wekkers meer hier!

Borisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 09:20

Ik heb er ook een! Die van philips. Heerlijk wakker worden.
Ik ben er zo een die van een mug nog wakker schrik, dus zo wakker worden met licht en heel zacht fluitende vogeltjes vind ik heerlijk. :j Dan nog schrik ik vaak wakker, maar niet meer zo erg als met zo'n stomme wekker met een PIEPPIEPPIEP geluid. :')

Echt een uitkomst! En van het licht wordt je inderdaad langzaam wakker. Als je niet overal doorheen slaapt tenminste.

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 09:24

in de winter vind ik het lekkerder wakker worden.... maar in de zomer doe ik er niks mee :)

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 09:26

Ik heb er ook 1, weet alleen t merk even niet. Het wakkerworden met licht vind ik ideaal.. Echter, die van mij is ook regelmatig van slag, dat ie gewoon midden in de nacht aangaat idd. En hij verspringt regelmatig van tijd, wat heel vreemd is omdat ie satelietgestuurd is met zn tijd :?
Ik zou er wel 1 willen zonder die foutjes :D :j

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 09:27

Ik heb er ook een, vind hem geweldig! Ik heb een best wel nieuwe van Philips, voor mn verjaardag gekregen van mn ouders :D
Ik gebruik trouwens qua geluid altijd gewoon radio ipv van die zee of vogeltjes of wat dan ook.
Oja, bij mij zit er ook een in-slaap-val-stand op, die ik erg fijn vind als ik niet kan slapen (dan gaat het licht dus langzaamaan uit en het geluid wordt steeds zachter en gaat uiteindelijk ook uit)

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 09:29

Hier staat aan mijn kant van het bed een wake-up light en aan de andere kant een 'gewone' die ook automatisch de juiste tijd zou moeten hebben, maar dat werkt echt voor geen meter. De minuten kloppen altijd wel maar dat ding heeft de helft van de tijd geen flauw idee in welke tijdzone we zitten... De wake-up light gaat langzaam een beetje voor lopen dus die zet ik een paar keer per jaar een paar minuten terug en dan klopt het weer :)

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 09:34

Ik slaap er gewoon doorheen. Ik dacht na het lezen van andere ervaringen dat ik werkelijk beter gign kunnen opstaan maar helaas... Verloren geld vind ik. Hij staat nu nog op mijn nachtkastje zonder stroom, gebruik hem zelf niet niet meer voor het uur op af te lezen.