Ik heb een kans die ik moet vervullen, namelijk 'Paparazzi'. Ik moet een foto van een sim maken en deze naar een andere sim brengen. Ik heb al geprobeerd een foto te maken met m'n smartphone en met de gewone camera. Ik kan de foto niet afleveren, er komt bij te staan dat de benodigde items niet in m'n inventaris staan. Ik kan echter nergens de foto's los terug vinden om dan in mijn inventaris te steken? Vanzelf verschijnen ze er dus ook niet in. Hoe vervul ik deze kans??
angrywolf
Geplaatst: 09-09-13 17:22
Heb je meerdere uitbreidingen erop staan? Dan kan het daar aan liggen, er is 1 uitbreiding die die opdrachten niet meer laat werken en dat hebben ze nooit meer gefikst.
Ik heb inderdaad meerdere uitbreidingen, maar tot nu toe werkt alles perfect, dus ik denk eerder dat ik iets verkeerd doe of over het hoofd zie
angrywolf
Geplaatst: 09-09-13 17:27
Nee je zit niks over het hoofd Helaas ligt het echt aan een uitbreiding, heb zelf alles van sims 3 en bij mij werken die opdrachten helaas ook niet meer
Maar je spreekt over opdrachtEN, dit is tot nu toe de enige die me niet lukt, verder werken alle opdrachten...en ik heb maar 4 uitbreidingen trouwens, dus dat is op zich niet zoveel