Ik heb net Photofiltre gedownload, alleen snap ik er helemaal niks van. Ik wil vooral creatieve dingen met foto's doen. Kan iemand mij alsjeblieft helpen?
Verder is je vraag een beetje te algemeen om er goed antwoord op te geven. Ik heb heel lang met Photofiltre gewerkt, maar heb het helaas nu niet meer wegens een iMac. Kan je met wat dingen best helpen alleen moet ik dan alles uit m'n hoofd doen.
_Femkeeex
Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-13 16:38
Zie het profiel van Eva Roemaat, zulke efecten. Met de rand van de foto zegmaar.
Misschien heb je hier wat aan: Captain @ [FK] [TUT] Profiel maken in Paint, Picasa en Photofiltre (laatste link in OP) Qua kleur (Bokt-Blauw) kan je hetzelfde doen als in de OP. Dus screenshot maken, openen in Photofiltre, boktblauwe kleur croppen en je kunt het pipetje gebruiken om de kleur voor bijvoorbeeld kaders te gebruiken.
Nee. Als ik op Frames klik, dan krijg ik 4 mogelijkheden 'Simple frame, slide frame, button 3D en Frame 3D. Als ik op Frame 3D en op button 3D klik gebeurt er niets en als ik op de twee andere klik, krijg ik dit.