Geld terug.. Zelf of woningbouw?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Astaloca

Geld terug.. Zelf of woningbouw?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-13 15:28

Beste bokkers,

Kunnen jullie mij even helpen? Afgelopen 3 maand heb ik voor mijn eigen veiligheid mijn eigen kamer via de woningbouwcorporatie moeten verlaten.
Ik heb er daadwerkelijk 1 hele maand gewoond en heb ook het geld terug gekregen voor die maand. Bij dat gesprek van toen zij een medewerker dat alle onkosten ik ook vergoed zal krijgen.

Deze laatste dag dat ik er toen nog woonde heb ik eindelijk internet gekregen. Ik heb er dus 1 hele dag van kunnen genieten. Ik heb die dag erna direct gebeld met het bedrijf namelijk Telfort of ze het zouden kunnen bevriezen en heb de situatie toen uitgelegd. De medewerker van telfort zei toen ''Ja'' en dat zou dan ook gebeuren. Prima, probleem opgelost.

Achteraf bleek dat helemaal niet te kunnen en heb ik 3 maand alsnog mijn internet betaald terwijl ik er geen gebruik van kon maken. Hier heb ik over gebeld en dit zou ik terug krijgen mits ik een brief stuur erna met de situatie. Nu vraag ik mij echter af. Moet ik dit nu zelf oplossen of kan ik dit bedrag ook terugvragen via de woningbouwcorporatie ?

Bedankt voor het meedenken! :)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-09-13 17:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Puntjes uit tekst verwijderd.

Lindaonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 15:31

Als Telfort heeft aangegeven dat je het geld terug krijgt wanneer je een brief stuurt waarin je de situatie uitlegt, dan zou ik dit ook zelf doen.

Astaloca schreef:
Ik heb die dag erna direct gebeld met het bedrijf namelijk Telfort of ze het zouden kunnen bevriezen en heb de situatie toen uitgelegd. De medewerker van telfort zei toen ''Ja'' en dat zou dan ook gebeuren.

Heb je de naam nog van die medewerker, die kun je dan in je brief vermelden.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-09-13 17:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Puntjes verwijderen uit quote.

imd

Re: Geld terug.. Zelf of woningbouw?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 17:19

Je woont in een woning van de woningbouw, dan heb je neem ik aan zelf het contract bij telfort afgesloten? Dan zul je dus ook zelf bij telfort terecht moeten als je je geld terug wilt. Ik zou niet weten waarom de woningbouw hierin partij is, of lees ik iets niet goed?

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-13 20:29

omdat ik een contract inderdaad heb afgesloten en ik daar geen gebruik van kon maken, omdat ik er niet meer kon wonen.. Naar mijn weten valt dit onder onkosten?

imd

Re: Geld terug.. Zelf of woningbouw?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 20:44

Maar ze hebben toch gezegd dat je t geld terug krijgt als je even een brief stuurt? Dan zou ik dat eerst maar eens doen, als het goed is niks aan de hand. Mocht dát niet lukken, dan zou je kunnen kijken, 't zou misschien onder onkosten kunnen vallen ja, maar zijn die onkosten ook ergens gespecificeerd?