Kunnen jullie mij even helpen? Afgelopen 3 maand heb ik voor mijn eigen veiligheid mijn eigen kamer via de woningbouwcorporatie moeten verlaten.
Ik heb er daadwerkelijk 1 hele maand gewoond en heb ook het geld terug gekregen voor die maand. Bij dat gesprek van toen zij een medewerker dat alle onkosten ik ook vergoed zal krijgen.
Deze laatste dag dat ik er toen nog woonde heb ik eindelijk internet gekregen. Ik heb er dus 1 hele dag van kunnen genieten. Ik heb die dag erna direct gebeld met het bedrijf namelijk Telfort of ze het zouden kunnen bevriezen en heb de situatie toen uitgelegd. De medewerker van telfort zei toen ''Ja'' en dat zou dan ook gebeuren. Prima, probleem opgelost.
Achteraf bleek dat helemaal niet te kunnen en heb ik 3 maand alsnog mijn internet betaald terwijl ik er geen gebruik van kon maken. Hier heb ik over gebeld en dit zou ik terug krijgen mits ik een brief stuur erna met de situatie. Nu vraag ik mij echter af. Moet ik dit nu zelf oplossen of kan ik dit bedrag ook terugvragen via de woningbouwcorporatie ?
Bedankt voor het meedenken!