Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
eenitraM schreef:Ach meisje. Weetje? Als t de ware is, komt ie vanzelf wel weer bij je terug. Momenteel is t gewoon zwaar. Snap ik
Nog een positief iets; liefdesverdriet is goed voor de lijn
Nou, toen 't tussen mij en mijn ex uitging ben ik in totaal 10kg afgevallen. Ik ben nu lichter dan toen ik wat met hem kreeg. Gek wat ludevedu met je kan doen... Zijn inmiddels bijna 4 maanden verder.
)
Winged schreef:eenitraM schreef:Ach meisje. Weetje? Als t de ware is, komt ie vanzelf wel weer bij je terug. Momenteel is t gewoon zwaar. Snap ik
Nog een positief iets; liefdesverdriet is goed voor de lijnNou, toen 't tussen mij en mijn ex uitging ben ik in totaal 10kg afgevallen. Ik ben nu lichter dan toen ik wat met hem kreeg. Gek wat ludevedu met je kan doen... Zijn inmiddels bijna 4 maanden verder.
TS: Het is zuur, doet zo ontzettend veel pijn en geloof me: Gooi alles eruit wat je eruit wil gooien. Opkroppen heeft namelijk helemaal geen zin. Maar niet tegen je ex aan gaan lopen praten, dat heeft geen zin. Die zet je voorlopig in de diepvries en daar mag hij een hele tijd blijven staan.
En ja, ik mis hem nog steeds. 't gaat met ups en downs en ik zou graag willen dat we met knallende ruzie uit elkaar waren gegaan. Dit is allemaal behoorlijk zachtaardig en twijfelachtig gegaan. Inmiddels weet ik wel zeker dat ik niet een optie wil zijn, maar een prioriteit van iemand. Het is alles of helemaal niets. Niet half om half. En daarnaast: Dat feestje van je leven: Dat kun je helemaal zelf maken. Die slingers en de muziek kun je ook zelf opzetten. Maar: Als iemand even de feesthoedjes mee brengt voor de leuk: Dat zou super zijn.
(hier heb ik bij elke neiging om tegen hem te gaan praten mijzelf aangeleerd om 10 pushups te gaan doen. Als je een stuk of 70 binnen een half uur moet doen begin je er wel aardig klaar mee te worden...)
quera schreef:Hè Denise
Ik weet dat jij veel beter als A verdient. Weetje hij komt zichzelf nog wel tegen. En dan heeft hij spijt dat hij zo'n prachtmeid heeft verloren. Ik ken A ook al langer dan vandaag. En hij zegt wel dat het hem niet boeit maar stiekem vind hij het toch wel heel erg hoor. Denk ik dan.
DNIEZE schreef:Ik heb hier heel erg om moeten lachen, ik zie mezelf aan gaan als ik op me werk zit en ik zit in de neiging om hem een berichtje te sturen en ik duik dan even de grond op voor push ups, hoe zullen me collega's me aankijken? Hahahaa!
Nee maar het is wel een hele goede !! Die ga ik zeker onthouden.
http://www.womenshealthmag.com/files/im ... ush-up.jpgDNIEZE schreef:quera schreef:Hè Denise
Ik weet dat jij veel beter als A verdient. Weetje hij komt zichzelf nog wel tegen. En dan heeft hij spijt dat hij zo'n prachtmeid heeft verloren. Ik ken A ook al langer dan vandaag. En hij zegt wel dat het hem niet boeit maar stiekem vind hij het toch wel heel erg hoor. Denk ik dan.
Hee Ro, ik weet het niet.. Ik ging gister ze spullen afgeven bij hem thuis en toen bevestigde die nogmaals dat die er met de volle 100,1% achter staat en dat ze vrienden hem groot gelijk geven.
DNIEZE schreef:Weet je wat ook zo schijnheilig is, al die tijd heb ik bij zijn vrienden gehoord en was ik er 2 a 3 x per week te vinden en vroegen de meiden hoe het allemaal ging en dan hoor je een dag later hoe ze over je denken.. Nou vriendinnen zijn ze niet meer!
Ik begin gewoon met een nieuw leven denk ik, per 28 september ga ik terug naar mijn vorige pensionstal en op een mooie toekomst met me paard, ze is een topper en helpt me nu al heel erg.
Hadden jullie niet toen het uit was met je ex dat zodra je ging stappen dat je het raar vond om aandacht te krijgen van andere jongens en daar ook op in mag gaan als je wilt ?
DNIEZE schreef:Hadden jullie niet toen het uit was met je ex dat zodra je ging stappen dat je het raar vond om aandacht te krijgen van andere jongens en daar ook op in mag gaan als je wilt ?
had verwacht van wel want echt.... mijn ex had er ook een handje van om neerbuigend te doen over de paarden of geld, om mij proberen voor banketstaaf te zetten etc. Echt wat een eikel! Heb hem toen gedumpt en heb nu 5 jr een mega lieve vriend en nu merk ik hoe anders het kan zijn! Op een voetstuk geplaatst woreen ipv er af worden geschopt! DNIEZE schreef:Hoi Bokkers,
Ik had gehoopt nooit een topic hierover te maken, ik dacht dat A en ik voor altijd samen zouden zijn maar sinds woensdag is hier een einde aangekomen.
Mijn leven viel in duigen en ik ben er echt kapot van, ik weet niet hoe ik hiermee om moet gaan..
Onze relatie ging al enige tijd niet goed en we hadden vaak ruzie en ook om de kleinste dingen.
Helaas werd ik het weekend hiervoor zo belachelijk gemaakt door hem bij zijn vrienden, hij vertelde dat ik nooit goed zal gaan worden met de paarden en zolang ik een paard zou hebben wou die niet gaan samen wonen met mij.
Aangezien me dit veel geld kost en daardoor minder leuke dingen kan doen dan hem en hij jammer genoeg heel moeilijk deed om geld aan mij uit te geven.
Zo zij die van de week ook, ik doe gewoon de dingen die ik leuk vind ik heb er namelijk wel gewoon geld voor en jij niet..
Ik weet zelf dat het ook niet langer ging maar ik ben er echt kapot van.
Toen ik zei dat ik onze relatie niet meer goed vond gaan en wou praten met hem, koos die liever ervoor om met zijn vrienden af te spreken dan naar mij te komen en hij zei duidelijk als je het uit zal maken zou ik dat niet eens erg vinden...
Anderhalf jaar samen geweest met hem, toen ik hem leerde kennen was het een geweldig persoon, maar nu...
Ik denk continu aan hem, aan ze leuke koppie en ze leuke eigenschappen.. Maar ik moet onthouden hoezo ik het heb uitgemaakt.
Ik ben nu aan het werk maar ben er nou niet echt bij met me hoofd, op de radio hoor je continu liedjes die met verdriet te maken hebben of met liefde..
Heeft er iemand tips hoe ik dit het beste kan verwerken?
Ik heb ons whats app gesprek verwijderd, ze nummer verwijderen kan ik nog niet..
Mijn liefde en mijn beste vriend ben ik in 1 klap kwijt..
dag vriendje!