Ik woon in een relatief gezellige straat, nogal simpele mensen maar kan er goed mee wonen. (woon overigens thuis
). Toen onze buren aan de ene zijde er net kwamen wonen, had hij (koppel) nogal graag een handje van de volumeknop. Lees; ramen van de keukenkastjes trilden er letterlijk bijna uit. 3 deuren verderop aan de andere kant hadden hier zelfs last van...Nu hebben we erg veel on opgevoede kinderen in de straat, dus straatspeeldag. Super leuk, vooral als ik kijk naar ''vruugaahh''. Ponyritjes (ocherme als ik er aan terug denk, arme pony's
), spelletjes, en in de avond een gezellige bqq. Meer niet. Nu is het dus zo, dat er muziek aan moet. Prima, K3 met zulke kinderen is logisch en een beetje ook. Was het maar zo'n feest

De hardcore/speedcore dendert zo hard de straat door, dat wij na een heerlijk familieweekeind weer met gierende banden terug willen. Het is net alsof je thuis de muziek te hard hebt staan.
Dit is toch niet normaal... De kinderen zijn in leeftijd van 1 t/m 10. Dan hebben ze zulke harde muziek niet nodig, of de stijl...
Maarja, ik heb vrij weinig zin om hier steeds iedere maand mee te zitten. Ik kan het redelijk aanhoren, maar mijn moeder wordt gillend gek. Ik kan nergens rustig zitten studeren. Briefje doe ik sowieso in de bus bij de organisatoren, dat ik dit absoluut belachelijk vind en niet vind kunnen. Maar wat als daar niet naar geluisterd wordt, juridische stappen ondernemen?
Oh en voor de bokkers die me vinden zeiken; kom er zelf maar zitten, je bent het snel genoeg beu
. Heb anders het idee dat lieve bokkers constant hetzelfde zeggen. Heb ik vrij weinig aan

.
.