Mobiel internet telfort

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Voltige96

Mobiel internet telfort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-13 16:23

Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort een sim only abonnement van Telfort. Omdat mijn telefoon nog
niet simlock vrij was had ik eerst een huur telefoon, hierop werkte alles.
Nu heb ik mijn eigen telefoon weer terug, maar ik kan alleen maar via wifi op internet
komen anders niet, terwijl alle instellingen geloof ik goed staan. Ik had eerder ook al internet op deze telefoon.
Ik kan wel bellen en smsen en ook krijg ik smsjes binnen.

Ik zou me nu aanmelden voor mijn telfort, zodat ik misschien kon kijken wat er loos is, echter
krijg ik van hun steeds geen smsje met mijn tijdelijke wachtwoord, hierdoor kan is dus niet
inloggen.

Zijn er mensen die dit probleem kennen, en misschien weten hoe ik dit op kan lossen?

Alvast bedankt!

melody7

Re: Mobiel internet telfort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 16:27

Ja ik! Fijn om eindelijk iemand te horen die het ook heeft, alleen is het niet fijn voor jou :n als je hetzelfde hebt als mij valt er eigenlijk niet vanaf te komen.. ik heb elke maand een week geen mobiel internet (dus dat die mb's het gewoon niet doen) ook sim only via telfort.. nu is het de laatste tijd erger geworden en doet hij het zelfs maar 1 of 2 dagen per week.. we hebben al meerdere keren naar telfort gebeld, er wordt vanalles geadviseerd maar niks helpt (heb wel al een keer geld terug gehad maar als het niet opgelost word heb je daar ook weinig aan..) Dus ik ben bang dat het niet op te lossen is.. je zou morgen even kunnen bellen naar telfort, maar als het hetzelfde gaat als bij mij heb je daar dus weinig aan.

Voltige96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-13 16:34

Dat meen je niet, het moet toch op te lossen zijn? Ik betaal er ook voor dus het moet het doen,.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 16:36

Ja zo gaat het hier helaas wel, ze geven het geld dan wel braaf terug maar m'n internet valt minimaal een week per maand uit, dus ik ben bang dat jij hetzelfde zult hebben (maar het hoeft niet hoor, mijn zus heeft precies hetzelfde abonnement als mij en bij haar is het niet)

Voltige96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-13 16:37

Mijn zus heeft inderdaad ook hetzelfde abbo en die heeft geen problemen, maar ben zeer benieuwd.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 16:38

Ik hoop voor je dat het niet hetzelfde is, bij mij is het nu al een jaar zo dus ik ben bang dat ik er niet meer vanaf ga komen -O-

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 16:41

ik heb nergens last van bij telfort (samsung galaxy Y)

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 15:10

Ik heb ook nergens last van. (galaxy s advance)
Heb eigenlijk altijd internet, op sommige plekken is het bereik wat slecht, maar ik ben daar niet de enige die daar er last van heeft.

Zou met je telefoon naar een telfort winkel gaan.