Vrouw zoekt boer

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

is het haalbaar en/of leuk?

Ja het is haalbaar en leuk
4 (17%)
Ja het is haalbaar maar niet leuk
1 (4%)
Ja het is leuk maar niet haalbaar
8 (34%)
Nee het is niet leuk en haalbaar
10 (43%)

Totaal aantal stemmen: 23

KarmaWitch

Vrouw zoekt boer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-13 11:33

Haaj bokkers,

Na aanleiding van het televisie programma boer zoekt vrouw, kwam ik samen met stiefmams op idee van een Vrouw zoekt boer programma.
Er zijn denk ik genoeg vrouwen die een leuke boer zoeken, maar zelf de stap niet durven nemen om te schrijven of iets anders.

Zou er mogelijkheid zijn om zo'n idee bij de programmamakers in te brengen? En dan vanaf 18 jaar natuurlijk, want dan blijft het reeël toch?
Er komt nooit eens een keer een leuke jongen boer in boer zoekt vrouw en aangezien wie trouwt mijn zoon ook een wie trouwt mijn dochter heeft, vond ik het wel slim plan.

Maar zou dit een haalbaar iets zijn en een mogelijkheid?
En wie van de bokkers hier zou het wel een idee vinden?

Natuurlijk mogen ook mannen zich inschrijven voor een boerin hihi

Groetjes!

Mjetterd

Re: Vrouw zoekt boer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 11:36

Ik denk niet dat programma makers hiermee aan de slag gaan.
Het is niet echt een heel nieuw idee en juist een beetje afgezaagd omdat je al boer zoekt vrouw hebt.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 11:42

Leuk idee maar ik denk ook dat het niet haalbaar is. Ik denk dat ze dan beter een editie BzV kunnen maken met vooral jonge boeren!

Maar voor al die meiden die een leuke boer zoeken... Tijd om eens wat meer naar leuke schuurfeesten te gaan +:)+ En je hebt ook nog farmdate, dat had mij ook nog wel wat geleken!

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 11:43

Bovendien... Boer zoekt vrouw. Je ziet een leuke vent op tv en denkt: ja dat is wat voor mij.
Vrouw zoekt boer... Je hebt een wensenlijst en daar moeten ze iemand bij zoeken? Dat lijkt een beetje op vrouw zoekt miljonair. Of vrouw zoekt Brad Pitt look-a-like.

Ik bedoel. Het gaat er niet om dat je toekomstige man een boer is, maar het moet klikken toch? Dus dan zou het gewoon vrouw zoekt man moeten worden lijkt mij.

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-13 11:45

Jaa nja meer van: vrouw zoekt een boer zonder een hele wensenlijst...
Maar over boer zoekt vrouw in de jonge editie is ook leuk idd!

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-13 11:46

Ilse: of op AOC terra zitten waar dr veel leuke rond lopen haha. Ik heb dan zelf nu wel leuk contact met een jongen van loonwerkersopleiding en had ff een "flirt"vraag gesteld: kan je me geen trekker leren rijden haha

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 11:50

eilleen333 schreef:
Ik bedoel. Het gaat er niet om dat je toekomstige man een boer is, maar het moet klikken toch? Dus dan zou het gewoon vrouw zoekt man moeten worden lijkt mij.

Oh nee? Boer zijn is niet zomaar een beroep. Dat is meer een way of life, meer dan bij sommige andere beroepen. En dat moet je wel liggen als vrouw. Dus ik kan me best voorstellen dat vrouwen specifiek een boer zouden willen als man. Uiteindelijk moet het natuurlijk gewoon klikken, dat is zeker zo, maar een boer kan daarbij wel de voorkeur hebben ook vanwege de levensstijl.

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-13 11:52

De meeste boeren die ik ken zijn zo heerlijk nuchter en gezellige mensen. Vandaar keus boer. Ik hoef geen kerel in strak pak die met zn aktetasje loopt, neuj lekker nonchalante kloffie!

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 11:55

in boer zoekt vrouw zijn volgens mijn al een paar keer boerinnen langs geweest die een man zoeken dus komt dan eigenlijk haast op hetzelfde neer

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-13 11:59

Euh ja maar ik bedoel hiermee dat de dames een boer zoeken en niet boetinnen en heer

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 12:00

xDaantjxx schreef:
De meeste boeren die ik ken zijn zo heerlijk nuchter en gezellige mensen. Vandaar keus boer. Ik hoef geen kerel in strak pak die met zn aktetasje loopt, neuj lekker nonchalante kloffie!

Het is een way of life; niet zomaar even een weekendje weg kunnen gaan, hard werken etc. Gaat niet om de kleding, maar het hele leven. Het is immers een 24/7 bedrijf.

Ik denk ook niet dat het concept zal aanslaan.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 12:06

Op deze site's zoeken mannen naar een vrouwlijke boer en vrouwen naar een mannelijke boer.
Of als je van de andere kant bent zit er voor degene vast ook wel iets bij.
Vriendin van me is nu al 2 jaar getrouwd met een boer via de 2 de site

Verder wel een leuk idee maar het is niet nieuw maar als er meerdere vrouwen zijn nemen ze het mischien wel aan

http://www.farmdating.com/nl/

http://www.farmdate.nl/

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-13 12:14

Ik zal eens kijken andrea :) ik hou van het boeren leven. Vakantie is ook leuk maar boerenbedrijf des te leuker