Bijzondere boekjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

imd

Bijzondere boekjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-13 22:34

Wist even niet hoe ik het moest noemen, maar ik ben sinds vanmiddag in het bezit van een exemplaar van het boekje "Q&A a day". Zo heb je bijvoorbeeld ook nog het boekje "Wreck this journal". Ik vind het zelf erg leuk om zulke creatieve boekjes te gebruiken, of aan vriendinnen te geven. Het lijkt me erg leuk om over 5 jaar te zien hoe de antwoorden - en daarmee ook ikzelf - veranderen door de jaren heen :) Daarnaast ook eens leuk om na te denken over dingen waar je anders niet bij stilstaat.

Wie heeft ook een of meerdere van zulke boekjes, welke is jouw favoriet?

NoekAa_

Re: Bijzondere boekjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 22:36

Ik heb een WTJ, maar moet zeggen dat ie meestal drie maanden in de kast ligt, of in mn tas zit en ik er dan vervolgens één of twee dagen wat mee doe en dat ie vervolgens weer ergens in/achter verdwijnt. Ik weet niet, kan me er niet zo goed toe brengen om er wat mee te gaan doen zomaar haha :P

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 22:39

Die Q&A lijkt me erg leuk! Denk zeker dat ik die ga bestellen. Een dagboek bijhouden lukt me telkens niet, maar dit zou te doen moeten zijn :)

imd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-13 22:45

Jammer van je WTJ, NoekAa_. Ik heb 'm zelf niet maar ken wel een aantal die 'm hebben. Maar op zich is het leuke van dat boekje ook dat je er mee aan de slag kunt wanneer je tijd/zin hebt, toch?
Debbie, ik vind 'm erg leuk. Interessante vragen en erg mooi vormgegeven. Ik ben ook niet zo goed in "maar iets opschrijven". Hou zelf wel al bijna 3 jaar een soort alternatief dagboek bij, met het leukste aan iedere dag, de positieflijst noem ik het :P Dat lukt me wel, dus dit zou ook moeten kunnen denk ik :)

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 23:58

Oh die Q&A a day lijkt mij ook erg leuk, misschien bestel ik die ook wel:)

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 10:27

Jaren geleden moest ik iemands wreck this journal invullen, die werd een beetje nijdig omdat ik het helemaal geruineerd had :')
‘Q&A A Day’ lijkt me heel leuk! Ik ga meteen er meer dingen over opzoeken.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-13 11:10

Haha hannahaapje, dat is juist de bedoeling, als je dat ding netjes wilt houden moet je d'r uberhaupt niet aan beginnen :')

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 21:46

Wat moet ik me precies bij Wrech this journal voorstellen? Zijn het daar ook vragen of moet je daar zelf ergens mee komen?

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-13 23:00

Debbie, volgens mij staan daar opdrachten in die je met het boek moet doen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 00:24

Ik vind WTJ een beetje meh, ik heb zelf 'Don't eat this book', is net even anders maar hetzelfde idee.