Waarschijnlijk mag ik voor mijn verjaardag een Laptop. Heel erg leuk, maar ik zou graag een beetje willen horen welke goed/niet goed zijn en natuurlijk niet al te duur. En zijn er verder nog dingen die aan te raden zijn? Ik wil wel sowieso camera voor. Maar wanneer ik het dan niet geberuik dan doe ik er wel een sticker voor, heb al genoeg rare verhalen gehoord en hoef dat zelf echt niet mee te maken. Maar voor foto's van m,ezelf of met vriendinnen wil ik het wel graag gebruiken, Skype. Ik vind zelf een Vaio erg mooi, maar die zijn wel beetje duur vond ik.
Ohja, 1 ding: Hij moet wit zijn. Hihi, alvast bedankt
Lindor92
Geplaatst: 07-09-13 13:16
wat wil je er allemaal mee? volgens mij heeft elke laptop standaard wel een webcam.
Wil je er spelletjes op doen, downloaden enzovoort?
- Moet hij snel zijn ivm spelletjes - Hoe groot moet het scherm zijn? (ook belangrijk ivm transport/gewicht) - Hoe groot moet de harde schijf zijn? - Wil je hem vaak meenemen, en moet hij dus licht zijn? - Is een grote accu belangrijk zodat je lang zonder adapter kunt werken?
Allemaal dingen om over na te denken voor je een belissing neemt
Dankjewel voor de tips! Ik denk dat 500 euro het maximum is, het liefst rond de 300... Nou, ik wil graag gebruiken voor Twitter, maar ook voor school. En als ik hem wat langer kan gebruiken zou dat mooi zijn.