gezocht romantische bokkers

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

mies_dummy

gezocht romantische bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-13 12:47

Lieve bokkers <3

Ik zie de laatste tijd vaak romantische topics voorbij komen over lieve vriendjes vriendinnetjes en leuke verassingen.
Nu ben ik in november 2 jaar samen met mijn vriend en wil ik hem een verrassings dag " geven"
Ik weet gelukkig wel wat we/ik ongeveer wil doen maar de aankleding mist een beetje haha.

Ik wil 's ochtends ontbijt op bed geven. Dan is er dus een loze ruimte van tijd. Dan bij Silverstone amsterdam karten en lasergamen. Dan heb ik weer tijd over en dan s avonds in amsterdam uit eten en daarna nog wat drinken etc.

Nu zoals jullie zien heb ik denk ik nog tijd over en ik weet niet wat ik meg de lunch moet doen. Dus ik vroeg me af of er nog romantische bokkers zijn die mij kunnen / willen helpen en alle hulp is welkom!

Groetjes mies

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Re: gezocht romantische bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 13:18

Rondvaart ofzo?

miss_eefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 13:54

Haha, nou ik kan genoeg dingen bedenken die je met je loze tijd na het ontbijt op bed kan doen hoor :7

Maar uuh... Je kan tussen het karten en het eten (ik weet niet hoeveel tijd dat is?) ook gewoon even langs de grachten lopen of een rondje door een winkelstraat doen? Rondvaart is ook een goed idee, lekker de toerist uithangen :D Ik heb mijn vriend ooit meegenomen voor een picknick dus dat zou je ook als lunch kunnen doen, in het Vondelpark ofzo als je toch in Amsterdam zit. Gewoon een mandje met dingen die je koud kan eten zoals wraps, fruit, of een zelfgebakken plakje cake volgeplakt met hartjes ofzo voor het romantische :+

mies_dummy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-13 14:54

Hahaha ja amsterdam zelf kent hij al maar vondelpark picknick is wel goed idee maar wat als het gaat regenen? Moet ik wel een plan b hebben hahaha. En rondvaart hebben we al helaas eens gedaan. En het na het ontbijt in bed bewaar ik voor s avonds haha :=

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 14:57

Een picknick op het strand of in een bos?

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 15:01

Ik ga gewoon meelezen voor de verjaardag van de mijne :Y)

Wat hebben jullie allemaal al eens samen gedaan?

Michelleex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 15:03

ik lees ook mee, altijd wat van op te steken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 15:11

mies_dummy schreef:
Hahaha ja amsterdam zelf kent hij al maar vondelpark picknick is wel goed idee maar wat als het gaat regenen? Moet ik wel een plan b hebben hahaha. En rondvaart hebben we al helaas eens gedaan. En het na het ontbijt in bed bewaar ik voor s avonds haha :=

Mag best 2x op 1 dag hoor, is niet verboden ;)

Ik zou niet te vol plannen, lekker een drankje doen ergens en kletsen is vaak prettiger dan een helemaal volgestouwde dag.

miss_eefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 15:12

Citaat:
En het na het ontbijt in bed bewaar ik voor s avonds haha :=

Sja, als je er écht een romantische dag van wil maken zal je uit je comfortzone moeten hoor *D

Als het gaat regenen kruipen jullie toch gezellig tegen elkaar aan onder een boom <3
OF. Je kan naar een of ander raar museum gaan. Je hebt een kattenmuseum, biermuseum, seksmuseum, martelmuseum, het scheepvaartmuseum, NEMO is lachen(!), tassenmuseum... Noem maar op! Kan ook leuk zijn en de meeste zijn niet eens zo duur. Dan ga je maar lunchen bij de MacDonalds of je neemt een pakketje mee :D

Mijn vriend zijn laatste verassing was dat ik hem meenam voor een dagje apenheul en daarna als verrassing had ik een overnachting in een resort geboekt met diner, zwembad en de volgende ochtend ook ontbijt. Was zeer geslaagd :j De "verrassingsovernachtingstechniek" heb ik al meerdere keren toegepast, helaas trapt elk vriendje er maar één keer en lijkt het erop dat ik nog wel even aan deze vastzit dus ik vraag me af of het een tweede keer weer zou lukken :o

Anc heeft ook wel een punt, elkaars gezelschap is natuurlijk ook al een boel vermaak :j

mies_dummy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-13 15:17

Jaa daarom twijfel ik ook ik wil heg niet laten lijken zoals die japaners op vakantie.... 1 dag heel amsterdam zien.

Nja ik denk dat ik inderdaad gewoon ga picknicken tussendoor.
Maar mochten mensen nog ideeën hebben altijd welkom.

Wat we al gedaan hebben. Ja heel vaak in amsterdagm wezen shoppen en rondvaart en amsterdam dungeon hebben we een keer gedaan. In rotterdam hebben we een hoop gedaan. Naar den helder geweest. Bios etc.

Heineke expierience lijkt hem denk ik wel wat maar ik ben niet zo van het bier.

En hij woont in IJmuiden dicht bij het strand dus hij houd niet zo van het strand haha

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 15:19

Hm.. Blijkbaar ben ik a-romantisch. :')
Bij ons ging het zo ongeveer van "Hey, volgens mij waren we vorige week x aantal jaar samen." "Oh, nouja, proost dan! ;) "

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 15:21

Wij zijn laatst naar Hilversum geweest naar Beeld en Geluid museum. Dit is meer grappig en lol dan echt een museum. Zo kan je daar je eigen filmpjes opnemen, je eigen nieuwsshow doen, filmpjes terug kijken uit je geboortejaar etc. Leuke is dat ze het registreren en 's avonds word alles wat je hebt gedaan naar je email adres gestuurd. Grappig om dan nog eens na te kijken samen.

miss_eefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 15:24

Haha Matheno zo was het bij ons ook! xD Ik hoorde via via dat we toen de dag ervoor 3 jaar hadden... Ik liep boos op mijn vriend af: "JE BENT HET VERGETEN!!" waarna ik wel toe moest geven het zelf ook vergeten te zijn :')

Maar zo ging het aan het begin ook. Ik geloof dat we na twee maanden maar eens besloten een datum te prikken. We hebben gekozen voor onze eerste keer 2nd base als datum, romantischhhh! :D Maar goed, niet heel ontopic!

Gewoon doen, die picknick! En dan de dingen maken die hij het lekkerst vindt. Oh! Een leuk kaartje erbij doet het ook altijd goed :D Iets met I love you erop ofzo en een lief verhaaltje. Mierzoet, maar effectief :j

Citaat:
Wij zijn laatst naar Hilversum geweest naar Beeld en Geluid museum. Dit is meer grappig en lol dan echt een museum.

Dat vind ik ook een leuk idee! Ik werk zelf op het mediapark maar ben nog nooit naar Beeld en Geluid geweest. Goeie! xD

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 15:56

Is leuk hoor! Zeker doen. Wij hebben samen heel erg gelachen in ieder geval. Plus nog grappige foto's en filmpjes aan over gehouden samen :+

mies_dummy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-13 09:59

Hmm beeld en geluid is ook en goed idee!
Een ander raar museum lijkt me inderdaad ook leuk. Beetje gek doen haha.
Thanks iedereen ik ga weer googlen *\o/*

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-13 10:52

Als je 't in Amsterdam wil doen dan is een rondvaart idd erg leuk! :) Of een dagje musea? Er is nu toevallig een tentoonstelling over Pixar maar die is wel bijna afgelopen.