Ik zie de laatste tijd vaak romantische topics voorbij komen over lieve vriendjes vriendinnetjes en leuke verassingen.
Nu ben ik in november 2 jaar samen met mijn vriend en wil ik hem een verrassings dag " geven"
Ik weet gelukkig wel wat we/ik ongeveer wil doen maar de aankleding mist een beetje haha.
Ik wil 's ochtends ontbijt op bed geven. Dan is er dus een loze ruimte van tijd. Dan bij Silverstone amsterdam karten en lasergamen. Dan heb ik weer tijd over en dan s avonds in amsterdam uit eten en daarna nog wat drinken etc.
Nu zoals jullie zien heb ik denk ik nog tijd over en ik weet niet wat ik meg de lunch moet doen. Dus ik vroeg me af of er nog romantische bokkers zijn die mij kunnen / willen helpen en alle hulp is welkom!
Groetjes mies

Ik heb mijn vriend ooit meegenomen voor een picknick dus dat zou je ook als lunch kunnen doen, in het Vondelpark ofzo als je toch in Amsterdam zit. Gewoon een mandje met dingen die je koud kan eten zoals wraps, fruit, of een zelfgebakken plakje cake volgeplakt met hartjes ofzo voor het romantische

De "verrassingsovernachtingstechniek" heb ik al meerdere keren toegepast, helaas trapt elk vriendje er maar één keer en lijkt het erop dat ik nog wel even aan deze vastzit dus ik vraag me af of het een tweede keer weer zou lukken 

Of een dagje musea? Er is nu toevallig een tentoonstelling over Pixar maar die is wel bijna afgelopen.