dus besteld via internet ipv er hier een tweedehands aanschaffen in de buurt.Netjes betaald via ideal en een bestelbevestiging gehad. En daarna begint het grote zwijgen.
mailen naar meerdere email adressen help niet, bellen naar het hoofdkantoor levert nu in totaal op 2,5 uur al onze medewerkers zijn in gesprek wij proberen u zo spoedig mogelijk te helpen.Dinsdag het betreffende filiaal gebeld waar blijkt dat ze deze al jaren niet meer hebben.
Rara hoe kan dat o dat ze me de week ervoor hebben verzekerd dat er echt nog een ligt daar. Maar de medewerker zou het hoofdkantoor bellen en me nog dezelfde dag terugbellen. En weer het grote zwijgen. Gister gebeld, tevergeefs, vandaag na lang proberen eindelijk het filiaal weer te pakken gekregen. Nu een leidinggevende als het goed is die gaat kijken of hij het hoofdkantoor kan bereiken zodat het opgelost gaat worden. En ik zou er vandaag over teruggebeld worden. Ik ben benieuwd.Ik wil mijn geld terug en koop er wel een tweedehands.
wat een sukkels.
Wel heel vervelend.
Gebruik het zelden omdat ik meestal rond huis tuf maar soms is het handig.
tsja dan ben je voor mijn gevoel echt kansloos bezig als bedrijf. Maar ze zouden binnen 3 werkdagen het geld terugstorten. Ben heel benieuwd of ze zich er ook aan houden.
heb je nog een reserve!