De perfecte verrassing...wie helpt?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ballard_L

De perfecte verrassing...wie helpt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-13 19:38

Hoi medebokkers :wave:

Ik heb al een paar maanden het idee om mijn vriend echt een keer te verrassen. En dan niet het 'hé-ik-neem-je-mee-uit-eten-vandaag-verassing', maar iets wat hij totaal niet ziet aan komen.
Voordat bokker Jenkins al het topic had geopend over haar vriend die zo geheimzinnig deed (en haar ten huwelijk vroeg aan het einde), had ik al het idee om iets met brieven te doen. Ik houd zelf heel erg van schrijven, dus dat komt mooi uit :D

Mijn vriend is iemand die al blij is met de kleinste dingen (eigenlijk lekker makkelijk dus), is niet heel romantisch (maar vind het wel leuk als ik dat ben), heeft een passie voor volkswagen T1 busjes en oude mini's (die van hemzelf heeft hij helaas moeten verkopen :( ) en is heel lief en behulpzaam voor iedereen. Het is iemand die het gewoon verdient om verrast te worden, omdat hij voor iedereen klaarstaat en vooral voor mij.

Nou vind ik het heel lastig om iets origineels te bedenken, iets wat heel goed bij hem past...zat zelf te denken aan een T1 busje huren voor een dag (gewoon een keer stiekem vrijvragen op zn werk als hij het niet door heeft), maar ben benieuwd wat voor originele ideeën jullie hebben!

dus ik zou zeggen...brand los!

edit: owja omdat ik net al een suggestie kreeg of seks een goede is...ik en mijn vriend hebben afgesproken niet met elkaar te slapen voor ons huwelijk (we zijn allebei christen), dus dat idee is een non-go :o
Laatst bijgewerkt door Ballard_L op 03-09-13 20:01, in het totaal 1 keer bewerkt

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 19:41

De lucht in op een van de mogelijke manieren?

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 19:42

de slaapkamer vullen met ballonnen en in elk een lief briefje stoppen. Zo van je bent lief, je bent schattig etc. slingers erbij en zeggen dat het met hem elke dag feest is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 19:42

Houden jullie van kamperen en zoeken jullie nog een tent?
Het eerste wat me te binnen schoot is namelijk deze tent als cadeau (al is hij wel een stuk duurder dan ik had verwacht := ) met er omheen allemaal brieven met hints :))
http://www.ditverzinjeniet.nl/vw-busje-tent/

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-13 19:47

zo jullie zijn snel! hihi

moonfish13: hmm...ben zelf vorig jaar al met een luchtballon gegaan...maar bijvoorbeeld zweefvliegen, is dat duur? En vooral: leuk om te doen?
moonsparkle: hihi de slaapkamer is denk ik niet zo'n strak plan (we zijn allebei christen en hebben samen besloten niet bij elkaar te slapen voordat we getrouwd zijn ;) ) maar de ballonnen zijn wel cool :) kan ik meenemen in mijn plan <<)
Blijheid: haha die tent heb ik idd ook al eens gezien! Helaas zoeken we geen tent :( maar zou zo cool zijn om die eens te geven als verjaardagscadeau...(wel alvast beginnen met sparen xD )

celano

Re: De perfecte verrassing...wie helpt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 19:54

seks?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 19:57

Wat trouwens ook wel grappig is, of misschien onderdeel van een andere verrassing, een taart laten maken in de vorm van zo'n busje

plaatjes van google
Afbeelding
Afbeelding

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-13 19:59

celano: nope, ik net gezegd dat ik christen ben en ik met mijn vriend heb besloten niet met elkaar naar bed te gaan voor ons huwelijk ;) dus als je andere ideeën hebt: graag!

Blijheid: aaahhh wat vet! Kijk...op zulke ideeën kom ik dan weer niet ;) zoiets kan ik zeker overwegen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 20:00

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-13 20:18

aha, dat is je geheim :P maar iig bedankt!

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 20:19

Ballard_L schreef:

Die ballonnen hebben niks met sex te maken?

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 20:28

Wat lief dat je zoiets voor hem wil doen! :)

Kun je niet zo'n hippie busje die hij leuk vind huren voor 1-2 dagen? Dan kun je de bus leuk versieren, zo'n taart bakken, ballonnen op hangen, andere leuke uitstapjes doen. Misschien kun je ook een cd branden met zijn favoriete muziek die je dan kan draaien bijvoorbeeld. De mogelijkheden zijn dan erg groot!

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-13 20:30

moonsparkle schreef:
Ballard_L schreef:

Die ballonnen hebben niks met sex te maken?

de ballonnen niet nee, maar ballonnen in de slaapkamer kan al gauw een aparte indruk geven, alsof ik met hem naar bed wil ofzo :P kan trouwens wel als hints de ballonnen doen :) en dan naar een bepaald cadeau of een dag dat we iets leuks gaan doen :)

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-13 20:31

hannah41 schreef:

Kun je niet zo'n hippie busje die hij leuk vind huren voor 1-2 dagen? Dan kun je de bus leuk versieren, zo'n taart bakken, ballonnen op hangen, andere leuke uitstapjes doen. Misschien kun je ook een cd branden met zijn favoriete muziek die je dan kan draaien bijvoorbeeld. De mogelijkheden zijn dan erg groot!

ja daar ben ik een beetje naar aan het kijken idd, maar poeh...voor een dag ben je al gauw 200 euro kwijt ofzo
1...eigenlijk moet je een vriend of kennis hebben die er zo-eentje heeft staan, die je een dagje mag lenen oid, maar ken niemand :(

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 20:32

Je kan ook briefjes in de ballonnen stoppen en ze dan op een route naar je verassing hangen. Dan kan hij ze leeg prikken om de rest van de route te vinden of je stopt er gewoon lieve briefjes in.

Haha veel ideeën sorry!

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 20:33

Ballard_L schreef:
hannah41 schreef:

ja daar ben ik een beetje naar aan het kijken idd, maar poeh...voor een dag ben je al gauw 200 euro kwijt ofzo
1...eigenlijk moet je een vriend of kennis hebben die er zo-eentje heeft staan, die je een dagje mag lenen oid, maar ken niemand :(

Zo duur?! Is er geen bokker die eentje tegen een vrienden prijsje wil uitlenen? In het autotopic zitten veel mensen met dat soort auto's.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 20:35

Vliegen kan op veel manieren hoor.
Zweefvliegen kan, maar paragliden kan ook nog.
Wat zweefvliegen kost zou je even moeten googelen, volgens mij valt het allemaal wel mee qua kosten.
Paragliding is sowieso niet heel kostbaar en weet nog wel waar dat kan ook.
Laatst bijgewerkt door moonfish13 op 03-09-13 20:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-13 20:36

hihi juist leuk dat je veel ideeën hebt! Daar kan ik veel mee :)

en is er een autotopic? haha dat wist ik helemaal niet! Daar ga ik maar even naar op zoek idd, want dat zou ideaal zijn! Dan vraag ik aan zn baas of hij op een dinsdag (dan ben ik nml standaard vrij) vrij kan krijgen en het dan niet tegen hem wil zeggen...dan ga ik met dat busje naar zn werk, neem ik een picknickmand mee met allemaal lekkere dingen en dan gaan we een dagje touren :) dat zou echt cool zijn! maaaarrr...dan wil ik ook wel met hints werken naar zo'n dag toe...want dan duurt de verrassing langer :)

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-13 20:37

moonfish13 schreef:
Vliegen kan op veel manieren hoor.
Zweefvliegen kan, maar paragliden kan ook nog.
Wat zweefvliegen kost zou je even moeten googelen, volgens mij valt het allemaal wel mee qua kosten.
Paragliding is sowieso niet heel kostbaar.

oke! Dat zou dan altijd nog kunnen idd :) is paragliding trouwens niet van een berg af? :+ dat dacht ik altijd :P

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 20:38

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-13 20:43

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 11:21

Maak maar net zo'n topic als Jenkins deed :j leuk om te lezen! Haha!

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 11:36

Een flashmob? Ik weet niet in welke vorm maar is wel gaaf :D
haha

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 11:43

Leuk :)
En zorg dat je niet alles verraad hier... Wie weet is jouw vriend een hele actieve meelezer ;)

Had net mijn tip getyped, zie ik dat je al hetzelfde idee had (busje, picknickmand, langs voor jullie bijzondere plekjes of andere dingen door NL...)

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 11:51

Er zullen ongetwijfeld mini meetings zijn.
Even googlen naar een fan site en daar even informeren.
Huur je een vw bus kak je er heen en aan het einde van de dag een restaurantje pikken of zo.
Is dat een idee ?
Is minder prijzig en hij zal het helemaal geweldig vinden.
Misschien dat jullie nog een ritje mogen doen in een mini