Het is weer zover..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LukieBradley

Het is weer zover..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-13 07:56

Ja hoor dat heb ik weer.
Ben ik nu de enige die geen vriend van eigen leeftijd schijnt te kunnen vinden ? :=
Schijnt bij mij echt lastig te zijn.. mijn laatste ex was trouwens 3,5 jaar jonger -O-
Dat werkte niet...

Nu heb ik via mijn broer per toeval een jongen leren kennen, eigenlijk 2.. soort van collegas van hem.
De ene is 23 (mijn leeftijd) de ander bijna 18.. dus nog 17.
Met beiden heb ik goed contact gehad via whatsap.
Afgelopen weekend heb ik ze gezamelijk ontmoet :=
Je raad het al... met die van 17 had ik natuurlijk een veel betere klik als die van 23.
We konden het direct met elkaar vinden, en waren elkaar gelijk aan het irriteren en lastig vallen :')
Die van 23 was wat meer op de achtergrond, ook erg aardig maar te stil voor mijn doen.
Meneertje van 17 vind mij erg leuk, ik mag hem ook erg graag maar wat moet ik nu doen?
Ditmaal is hij nog jonger als voorheen :')
Mijn gevoel zegt hou hem op afstand en hou het op de vlakte maar hij is wel erg tof.
Het is trouwens echt wel een man al en geen jongetje jongetje meer.
Ik kan geen kant op met mezelf want met die van 23 heb ik toch nog wel goed contact ook, die werd eerst aan mij gelinkt trouwens.

Zo zei een vriendin van mij: Misschien is jou deksel wel iemand die gewoon jonger is dan jou!
Jaja dat zal wel.... iedereen ziet me aankomen.

Kan ieeeeeemand mij aub advies geven -O- -O- -O-

Storm

Re: Het is weer zover..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 08:08

Leeftijd hoeft echt geen issue te zijn. Toen ik mijn man leerde kennen, was ik 30 en hij 25. We zijn nu dus 7 jaar samen, onlangs getrouwd en hebben een zoon.
Nu ben jij wel veel jonger dan ik, maar als alles er is, en hij is volwassen genoeg, laat je dan niet tegenhouden. Proberen kan altijd. Dat het mis gaat, hoeft echt niet aan de leeftijd te liggen.

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 08:11

Geeft toch niet dat je op jongere jongens valt :) Mijn vriend was 18 toen ik hem leerde kennen, ik 22. Nooit problemen mee gehad. Nu merk ik er nog steeds niets van, terwijl ik andere 23jarige jongens piepjong vind (hij is inmiddels ook 23). Je valt op de persoon en niet op hun leeftijd.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 08:31

Ik zou zeggen probeer je niets van de mening van anderen aan te trekken en kijk waar het schip strand. Andersom (man 23 vrouw bijna 18) wordt ook niet raar over gedaan dus waarom dit wel? Als jullie happy zijn :D

Vriendlief en ik schelen 3,5 jaar, hij was toen 19 en ik 23, hij tweedejaars student en ik afgestudeerd en aan het werk. Mijn omgeving keek ook wel even raar op maar inmiddels zijn we een paar jaar verder en wonen we een jaar samen :)

dide

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 08:38

Ik vind 5 jaar verschil niet echt het probleem.. maar zijn leeftijd wel, hij is 17.. dat is toch wel een andere levensfase dan 23 over het algemeen := Ik zou me niet blind staren op leeftijd maar kijken of jullie levens zoiezo wel aansluiting hebben.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 10:31

Ik vind t leeftijdsverschil niet heel denderend hoor.. Ik was 18 en kwam er de avond voor onze eerste date achter dat hij 28 was.. Dat was wel even een flink leeftijdsverschil vond ik.. Uiteindelijk nooit echt iets van gemerkt..
Mijn beste dinnetje is 21 en haar vriend is 39.. 5 jaar moet kunnen..

koenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 10:33

Ik was net twee weken 18 toen ik mijn vriend leerde kennen. Hij was op twee weken na 28. Hij moest ook wel even slikken toen hij mijn leeftijd hoorde (en andersom) maar ondertussen zijn we al vier jaar super gelukkig samen :)

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 10:39

Niets van aantrekken hoor.. Mijn vriend is 19 en ik 22. Ik merk daar eigelijk niets van..

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 12:56

Ik zou me ook niks van wat andere denken aantrekken.
Als het andersom was geweest jij de man en het meisje jonger was het geen probleem.

Kan zijn dat jij gewoon jong bent voor je leeftijd dat is toch niet erg, en je vriendin heeft gelijk ;)

En het zal mss ff ter sprake komen maar je hebt het toch niet steeds over elkaars leeftijd in het dagelijks leven dus het is zo vergeten denk ik door iedereen ;)

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 12:58

ik ook niet me ex is 9 jaar ouder en me huidige vriend 4 jaar jonger :D vond het in het begin ook raar maar schijt aan de wereld. En nu ik zelf een jongere vriend heb valt t me op hoeveel het eigenlijk voorkomt. Niks ernstigs

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 12:59

waarom zou je de gok niet wagen?
leeftijd maakt niet uit als jij je eigen misschien jonger voelt dan je leeftijd en hij zich ouder dan zijn leeftijd dan is er toch geen probleem.
mijn vriend is bijna 23 en ik bijna 20 ik ben net van school en hij heeft het al over kinderen en een huisje kopen.

ik denk dat jullie er samen wel uit komen :D

_Denies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 13:00

Ik ben 21 en mijn vriend 29. Hij zegt altijd: "Je hoeft ze niet oud te zoeken, dat worden ze vanzelf" :))

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 13:01

_helga_ schreef:
waarom zou je de gok niet wagen?
leeftijd maakt niet uit als jij je eigen misschien jonger voelt dan je leeftijd en hij zich ouder dan zijn leeftijd dan is er toch geen probleem.
mijn vriend is bijna 23 en ik bijna 20 ik ben net van school en hij heeft het al over kinderen en een huisje kopen.

ik denk dat jullie er samen wel uit komen :D

ja dat hoef ik dan weer net niet te doen
dat beginnen over kinderen enzo.
hahahaha

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 13:05

joh leeftijd hoeft toch geen issue te zijn hierin. Als je een leuke klik met hem hebt en je ziet er echt wel wat in heb je dat toch liever dan met iemand gaan van je eigen leeftijd waar de klik nu nog ver te vinden is. Zou het gewoon doen is het niks merk je het vanzelf. Straks gooi je iets weg wat echt wat had kunnen worden en waarom...vanwege een paar jaartjes?

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 13:11

Mijn vriend was 19 en ik 26 toen we elkaar leerden kennen.
Zijn inmiddels bijna 14 jaar samen.
Tijd dat ik hem inruil,hij is inmiddels toyboy af.

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 13:12

Gewoon proberen, je ziet wel waar het schip strand, als het strand. Mijn vader is ook 4 jaar jonger dan mijn moeder (toen ik geboren ben waren ze 25 en 29) gaat al die tijd al heel goed.

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 13:20

Leeftijd maakt niet uit! Punt.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 14:24

Leeftijd voel je niks van.. <<)

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 14:27

Ik zeg altijd maar zo.... Proef je niks van :))

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 16:52

Als het 27 & 33 was, klinkt het al anders. Maar 17 klinkt ook kog jong haha!
Leeftijd speelt geen rol in echte liefde :)

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-13 17:13

Bedankt voor jullie steun reacties hihi vooral ambre geeft me hoop :=
Ik denk dat ik het ook wel aantrek omdat ik nog nooit een serieuze relatie heb gehad wegens klote ervaringen.
Veel mannen van mijn leeftijd zijn al huis boompje beestje en ik ben dat nog niet zo.
Wil wel iets serieus starten maar op mijn gemak.
Hij komt trouwens ook niet bijna 18 over, qua dit denk vermogen zit hij op hetzelfde niveau en is echt wel serieus bezig.
Tuurlijk wel jongere trekjes maar die heb ik ook nog soms :')
Tis niet het gemiddelde jongetje jongetje.

Wat waren de reacties van jullie ouders waarvan de vriend jonger is en dan met name ambre ?
Mijn moeder vond het bij de vorige niet zo tof, ook omdat hij nogal wat rare trekjes enzo had mocht hij niet binnen...
Ben vooral bang voor omgeving denk als ik is nadenk, komt ook door min onzekerheid met mannen

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 17:32

Mijn moeder was een beetje afhoudend in eerste reactie en op een dag vroeg ze of ik het serieus meende met hem. Toen ik dat bevestigde was het goed :) Af en toe worden er grapjes over gemaakt maar dat hou je toch en daar doe ik ook gerust aan mee :D

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 18:12

Mijn ouders vonden hem na de 1ste kennismaking al gelijk aardig,tis ook echt een gozer die iedereen leuk vindt.
Zijn ouders zijn ook super leuk en hing ik al gelijk mee in de kroeg.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-13 07:46

Nou dat geeft me helemaal hoop!
Gisteren had ik het met mijn moeder over mijn ex en de reden dat die niet binnen mocht was meer door zijn verleden en gezeik als wat anders.
Ze zegt ook, als het serieus was mocht hij echt wel binnen maar niet gelijk maar 2 maanden later.
In dit geval de leeftijd was ook wel een issue omdat hij zoveel problemen had en weinig toekomst.
Deze is totaal anders... maar hij woont ff niet om de hoek dus ik wil hem zoiezo eerst nog een paar keer zien om te kijken hoe het loopt!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 07:51

M'n ouders hebben er nooit iets van gevonden. Ze vonden hem vanaf het begin geweldig :D
En reacties van anderen... meestal denken mensen dat hij ouder is dan ik :=