Ben ik nu de enige die geen vriend van eigen leeftijd schijnt te kunnen vinden ?

Schijnt bij mij echt lastig te zijn.. mijn laatste ex was trouwens 3,5 jaar jonger
Dat werkte niet...
Nu heb ik via mijn broer per toeval een jongen leren kennen, eigenlijk 2.. soort van collegas van hem.
De ene is 23 (mijn leeftijd) de ander bijna 18.. dus nog 17.
Met beiden heb ik goed contact gehad via whatsap.
Afgelopen weekend heb ik ze gezamelijk ontmoet

Je raad het al... met die van 17 had ik natuurlijk een veel betere klik als die van 23.
We konden het direct met elkaar vinden, en waren elkaar gelijk aan het irriteren en lastig vallen

Die van 23 was wat meer op de achtergrond, ook erg aardig maar te stil voor mijn doen.
Meneertje van 17 vind mij erg leuk, ik mag hem ook erg graag maar wat moet ik nu doen?
Ditmaal is hij nog jonger als voorheen

Mijn gevoel zegt hou hem op afstand en hou het op de vlakte maar hij is wel erg tof.
Het is trouwens echt wel een man al en geen jongetje jongetje meer.
Ik kan geen kant op met mezelf want met die van 23 heb ik toch nog wel goed contact ook, die werd eerst aan mij gelinkt trouwens.
Zo zei een vriendin van mij: Misschien is jou deksel wel iemand die gewoon jonger is dan jou!
Jaja dat zal wel.... iedereen ziet me aankomen.
Kan ieeeeeemand mij aub advies geven
Mijn vriend was 18 toen ik hem leerde kennen, ik 22. Nooit problemen mee gehad. Nu merk ik er nog steeds niets van, terwijl ik andere 23jarige jongens piepjong vind (hij is inmiddels ook 23). Je valt op de persoon en niet op hun leeftijd.