!Na ongeveer drie jaar een crush te hebben gehad op een jongen heb ik een paar weken geleden eindelijk de moed verzameld om hem eens te vragen of hij wat wilde doen met mij. Tot mijn verbazing antwoordde hij dat het hem leuk leek.
Na een beetje heen en weer gepraat te hebben, besloten we om naar de film te gaan.Helaas kon hij de komende weken niet omdat hij het druk had. Maar uiteindelijk hadden we een datum, maar op die dag meldde hij dat hij niet meer kon. De reden ga ik hier niet neerzetten, maar het was wel een goede reden. Wel wilde hij gelijk een nieuwe dag afspreken.
Uiteindelijk hebben we afgesproken om vandaag te gaan en ik had nog gevraagd of hij mee wilde om iets te eten. Dat wilde hij wel, maar dat gaat nu niet meer door omdat we naar een andere film gaan die eerder begint en daarvoor eten redt hij niet
, maar hij had er zin in zei hij. Nu zou ik toch zo graag eens een kijkje in zijn hoofd willen nemen... Hij zat bij mij in de klas. We spraken niet zoveel met elkaar, maar als we dat deden was het wel altijd gezellig. Verder hebben we nooit buiten school met elkaar gesproken. Ziet hij dit nou gewoon als iets vriendschappelijks of ziet hij het toch als iets meer dan dat?
Ik ga erheen met de gedachte dat ik zie hoe het gaat. Ik heb hem nu al heel lang niet meer gezien en ik ben benieuwd
. 
.
Ben erg benieuwd, Veel plezier vanavond:D