Hoe ziet hij dit? Help

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jatoby

Hoe ziet hij dit? Help

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-13 15:15

Hoi Bokkers, weer een jongenstopic, maar ik wil even jullie mening horen :D !

Na ongeveer drie jaar een crush te hebben gehad op een jongen heb ik een paar weken geleden eindelijk de moed verzameld om hem eens te vragen of hij wat wilde doen met mij. Tot mijn verbazing antwoordde hij dat het hem leuk leek. *\o/* Na een beetje heen en weer gepraat te hebben, besloten we om naar de film te gaan.

Helaas kon hij de komende weken niet omdat hij het druk had. Maar uiteindelijk hadden we een datum, maar op die dag meldde hij dat hij niet meer kon. De reden ga ik hier niet neerzetten, maar het was wel een goede reden. Wel wilde hij gelijk een nieuwe dag afspreken.

Uiteindelijk hebben we afgesproken om vandaag te gaan en ik had nog gevraagd of hij mee wilde om iets te eten. Dat wilde hij wel, maar dat gaat nu niet meer door omdat we naar een andere film gaan die eerder begint en daarvoor eten redt hij niet -O-, maar hij had er zin in zei hij.

Nu zou ik toch zo graag eens een kijkje in zijn hoofd willen nemen... Hij zat bij mij in de klas. We spraken niet zoveel met elkaar, maar als we dat deden was het wel altijd gezellig. Verder hebben we nooit buiten school met elkaar gesproken. Ziet hij dit nou gewoon als iets vriendschappelijks of ziet hij het toch als iets meer dan dat?

Ik ga erheen met de gedachte dat ik zie hoe het gaat. Ik heb hem nu al heel lang niet meer gezien en ik ben benieuwd :D .

Anoniem

Re: Hoe ziet hij dit? Help

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 15:19

Ik heb geen flauw idee en ben net zo nieuwsgierig als jij. Wel denk ik dat als hij je echt al heel leuk vind hij al eerder tijd vrij voor je had gemaakt, maar goed wat niet is kan nog komen.

Jatoby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-13 15:23

Ja, dat heb idee heb ik dus ook. Ik werd ook een beetje moe van het gedoe dat hij telkens niet kon en vandaag was echt zijn laatste kans. Ik ben wel echt nieuwsgierig hoe het gaat vanavond :P.

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 15:25

Leuk zeg! Zou zeggen gewoon afwachten hoe het loopt, wie weet zit er meer achter en anders houd je er vast een leuke vriend aan over. :j

chivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 15:42

Gewoon afwachten, wie weet heeft hij het inderdaad erg druk.
Dan kan je het ook zien als : Hij wil genoeg tijd hebben om met je af te spreken en niet na een uur weer van je af zijn omdat hij weg moet ;) Ben erg benieuwd, Veel plezier vanavond:D

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 18:43

Joolien schreef:
Ik heb geen flauw idee en ben net zo nieuwsgierig als jij. Wel denk ik dat als hij je echt al heel leuk vind hij al eerder tijd vrij voor je had gemaakt, maar goed wat niet is kan nog komen.

Dit is niet altijd zo!
Mijn vriend zei ook vaak af toen wij scharrelde, vaak omdat z'n werk het niet toe liet om langs te komen.
Hij heeft onze eerste date ook wel 4x verzet, en hij vond mij toch echt heel leuk!

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 18:50

Tsja daar kom je maar denk op 1 manier achter, kijken hoe het afspraakje verloopt :P
Heel veel plezier :)

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 18:51

Toen ik mijn vriend leerde kennen kwamen de eerste 3 afspraakjes ook steeds van mijn kant. Nét toen ik dacht: nu moet hij er maar mee komen anders laat maar, vroeg hij of ik bij hem kwam :D

Heel veel plezier en mn duimen draaien! *D

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 19:09

Veel plezier :)

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 19:28

Veel plezier! Ik ben benieuwd. :)

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 19:52

Veel plezier, spannend :)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 19:55

Tja, je kent hem alleen van uiterlijk dus misschien valt hij wel vies tegen. Laat het op je afkomen en ga gewoon genieten, na drie jaar gek op iemand zijn heb je natuurlijk bepaalde beelden in je hoofd maar kijk hoe het gaat, ga nog een drankje doen na de bios en klets gewoon lekker met elkaar. Heb je hem wel even gevolg mbt vriendinnen enzo, zodat je weet of hij vrij is?

Jatoby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-13 23:06

Nou ik ben weer terug. Meneer was twintig minuten te laat, maar ik kreeg te horen hoe erg het hem wel niet speet :p. Ik baalde een beetje daarvan, maar het waar vrijwel meteen gezellig. We hebben veel gelachen, leuke gesprekken gehad, maar verder is er niet veel gebeurd. Dikke Knuffel aan het einde en hij liep.mee naar mijn tram.
Ik kreeg net een sms dat hij het gezellig vond en we gaan waarschijnlijk nog een keer wat doen :).

Zover ik weet heeft hij veen vriendinnen gehad in die drie jaar!

Nu ben ik alsnog niet zoveel wijzer. Het initiatief komt wel vooral van mij maar eenmaal afgesproken is het erg gezellig :p.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 23:08

Vraagt het op de man af.

Jatoby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-13 23:14

Ja, dat wil ik ook wel doen, maar daar ben ik een te grote schijtluis voor :P.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 08:47

Leuk dat je date toch door is gegaan :)
Mss vind hij het gewoon erg spannend allemaal en is 'wat verlegen'? Bedoel, zie jouw leeftijd en als hij aangeeft afgelopen 3 jaar geen vriendinnen te hebben gehad, dan is het geen grote flirt, denk ik?

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 08:51

App hem, heb ik ook ooit gedaan
Vond je het gezellig gister, is het moeite waard voor herhaling in korte tijd?

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 08:55

Herkenbaar verhaal, duidelijkheid is eng en moeilijk, maar het enige wat een man wel begrijpt :P

En tip: ga niet te veel nadenken in senario's :)
9/10 keer gaat het toch heel anders dan je dacht, en kan het zelfs wat tegen vallen.

Veel plezier!

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 09:01

tita schreef:
App hem, heb ik ook ooit gedaan
Vond je het gezellig gister, is het moeite waard voor herhaling in korte tijd?

Zoals je kan kezen had hij haar al gesmst dat hij het gezellig vond :+

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 09:09

Je bent 1x uit geweest... wat moet hij er van denken dan, de beste jongen kan daaruit toch verder geen idee hebben of 'ie met je wil trouwen :P

Hij vond het gezellig en wil nog een keer met je uit, nou dat is prima toch? *\o/*

Verzin wat leuks, iets van een evenement ofzo waar je graag naartoe wil en vraag of hij zin heeft om mee te gaan. Beetje warm houden ;)

Wel nu iets doen waar je elkaar een beetje leert kennen, van mijn part dagje dierentuin of attractiepark ofzo, waar je echt samen wat interactie hebt i.p.v. stil naar een film zit te kijken :P

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 13:52

Jullie zijn uitgeweest op jou initiatief. Leuk dat hij nog een keer wat wil doen, maar ik zou hem dat lekker laten regelen!

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 14:00

Leuk dat je genoten hebt. Dat zou ik hem laten weten.
Verder zou ik het initiatief voor een volgend contact aan hem overlaten.

Jatoby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-13 20:35

Ja, dat wil ik ook wel doen. Maar dan vrees ik dat er verder niet iets gebeurd. Hij doet een beetje moeilijk dan, nouja eigenlijk doet hij niets :+ .

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 08:30

Hij doet moeilijk of hij onderneemt niks? :)

Hebben jullie nog wel contact? :)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 08:35

Daarom gewoon zelf nog een keer vragen of hij mee gaat naar iets interactievers zeg maar, zodat je echt wat meer contact hebt en jij laat merken dat je interesse hebt in meer :j

Daarna dan wel aan hem overlaten om eventueel nog een keer af te spreken, maar voor nu gewoon zelf wat voorstellen, dan zit je zelf niet zo lang in onzekerheid en kun je je hem een beetje warm houden als 'ie te verlegen is om je mee te vragen. Dan heb jij in ieder geval je best gedaan om hem te laten merken dat je hem echt leuk vindt en als hij dan het 3e afspraakje niet zelf maakt is het jammer maar helaas :)