Wie doet zo iets?! Ik voel me verslagen ..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Saul

Wie doet zo iets?! Ik voel me verslagen ..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-13 12:04

Verslagen... Zo voel ik me ..

Voor vele is het maar een auto.
Voor ons was het liefde en grote hobby.

Ik zelf heb lang voor mijn Volvo c30 gespaard. Jaaaren..
En er daarna ook veel geld en tijd ingestoken.
Evenals vriendlief die heeft veel tijd en geld in zijn 854 gestoken.

Goed. Waar het om gaat.
Zaterdag nacht werden we gewekt door de buren die heel hard op t raam klopte.

Eerst dachten we dat er iets met de buurvrouw was. Maar dat was gelukkig niet.
Echter troffen we wel een nachtmerrie aan..
4 auto's in brand.

Waaronder onze 2 auto's ..
Dan ga je door de grond echt waar. Ik voel me verslagen ..

Waarom? Iemand heeft mijn auto aangestoken en dit is overgeslagen naar 3 anderen, waaronder die van vriendlief die naast de mijne stond ..

Waarom? Echt waar ..

Dit was m voorheen:

Afbeelding
Hier nog zonder speciale body kit en zwart gepoedercote grote velgen.

http://i764.photobucket.com/albums/xx28 ... 33c200.jpg
Hier al wel met voorspoiler.

Recentere foto's had ik nog geen eens goede ;(

En nu:

Afbeelding

Afbeelding
Typisch plaatje dit. Dit ben ik samen met vriend. Verslagen kijkend naar onze auto's.

Afbeelding

Afbeelding

En om 't allemaal wat te verergeren..

De politie was amper weg, wij weer boven... en 2 Jongens presteerden 't om in een van onze autos nog in te duiken en door m'n dashboardkastje te gaan...

Nogmaals voor vele is het maar een auto. Maar Mensen, ik ben speechless..

|(

http://www.112brabant.nl/news/8592-auto ... latgebouw/

Ik weet dat er gelukkig niemand gewond geraakt is.
Daar ben ik heel blij om, godzijdank.

Maar voor nu neemt dat de pijn echt niet weg helaas.
Laatst bijgewerkt door Saul op 01-09-13 12:42, in het totaal 2 keer bewerkt

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 12:07

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 07-07-24 16:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 12:07

Wat kl.ote zeg! Achterlijke mensen die niet weten van een ander z'n spullen af te blijven..

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 12:08

>;)
Laatst bijgewerkt door Science90 op 01-09-13 12:15, in het totaal 2 keer bewerkt

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 12:08

verschrikkelijk hier moet je toch niet aan denken.
Hopelijk word(t/en) en de dader(s) snel gevonden.

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 12:09

Oh wat erg zeg :(:)
Ik snap helemaal wat je bedoelt. Zoveel tijd en geld ingesroken. Ik heb zelf ook zo'n voorliefde voor auto's, en mijn hart breekt als ik dit zo zie.

Wat afschuwlijk zeg, ho ekom tiemand erbij?! En dan die jongens die nog even in jouw auto kruipen...

Heel veel sterkte :(:)

Miss_Caroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 12:09

Wat een verschrikkelijke mensen leven hier toch! Ik kan begrijpen dat je je zo voelt.
wat ontzettend schandalig! Ik hoop dat ze de daders te pakken kunnen krijgen!

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 12:10

:oo

Wat erg !
Kan me voorstellen dat je hier echt verdrietig van wordt ...

Waarom doen mensen dat soort dingen ?
Echt geen enkel idee, kan me niet voorstellen dat een normaaldenkend mens hieraan plezier zou beleven -O-

Anouk_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 12:11

Schandalig :n Hoop dat jullie goed verzekerd zijn?
Je hoort de laatste tijd heel veel over autobranden, hoop dat ze de daders pakken.
Van andermans spullen blijf je af!! Sterkte..

NienkeV1994

Re: Wie doet zo iets?! Ik voel me verslagen ..

Jeetje, echt schandalig -O-

Sterkte ermee :(:)

eenitraM

:\ Wat een triest volk zeg!!

Ga je er trouwens verzekeringswerk van maken?

tita

demo_love schreef:
Heb je geen goede autoverzekering dan? Of ben je echt al het geld kwijt van die twee auto's?
Snap dat het heel vervelend is en dat je enorm geschrokken bent, maar bekijk het in verhouding. Er is niemand bij gewond geraakt, jullie hebben elkaar nog en er gebeuren ergere dingen in de wereld.

Weet de politie al wel wie het heeft gedaan? Het lijkt me iets vrij persoonlijks om een auto in brand te steken...

Wat een vervelend post zeg hierboven.

Sterkte ts, echt vervelend.
Hopelijk worden de daders snel gepakt.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 12:12

demo_love schreef:
Heb je geen goede autoverzekering dan? Of ben je echt al het geld kwijt van die twee auto's?
Snap dat het heel vervelend is en dat je enorm geschrokken bent, maar bekijk het in verhouding. Er is niemand bij gewond geraakt, jullie hebben elkaar nog en er gebeuren ergere dingen in de wereld.

Weet de politie al wel wie het heeft gedaan? Het lijkt me iets vrij persoonlijks om een auto in brand te steken...

Lekker empatisch... Hoe kun je nu zoiets zeggen :? Tuurlijk zijn er altijd ergere dingen, maar dat betekent niet dat al het andere gebagatelliseerd kan worden...
Natuurlijk kan je zo een nieuwe auto kopen en denk dat dat het probleem niet is. Maar deze auto's waar je zoveel tijd in hebt gestoken, misschien zelf hebt gemaakt en gebouwd (bedoel je dat met tijd?) wordt door een ander zomaar zonder reden compleet verwoest.

Ik snap dat je in alle staten bent... Wat verschrikkelijk, hoe kan iemand zoiets doen...
Laatst bijgewerkt door verootjoo op 01-09-13 12:13, in het totaal 1 keer bewerkt

BarrieVabis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 12:12

echt verschrikkelijk, ik vind dat zo triest dat mensen dat doen ik ben zelf echt een auto liefhebber, heb er veel tijd en geld in zitten en zou me auto zo echt niet willen aantreffen, ik wens je echt heel veel sterkte :(:)

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 12:13

Jeetje, wat afschuwelijk! Kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent. Heel veel sterkte! :(:)

demo_love schreef:

Vriendelijk. +:)+

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 12:14

demo_love schreef:

:? :?

TS heeft verschrikkelijk hard gespaard om deze auto te kunnen kopen, hoe verschrikkelijk is het dan als een ander niet van jouw spul af kan blijven?

Ik snap TS heel erg goed hoe verdrietig ze hier om moet zijn. Ook al is het maar blik. Heel veel sterkte ts en ik hoop dat de daders gevonden worden.

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 12:14

verootjoo schreef:
demo_love schreef:

Lekker empatisch... Natuurlijk kan je zo een nieuwe auto kopen en denk dat dat het probleem niet is. Maar deze auto's waar je zoveel tijd in hebt gestoken, misschien zelf hebt gemaakt en gebouwd (bedoel je dat met tijd?) wordt door een ander zomaar zonder reden compleet verwoest.

Ik snap dat je in alle statem bent... Wat verschrikkelijk, hoe kan iemand zoiets doen...

Ik bedoel het heus niet gemeen, maar helpt het de ts om te benadrukken hoe erg het is?
Tuurlijk is het erg, en is ze ontzettend geschrokken, maar er is toch niemand bij gewond geraakt of omgekomen?
En het lijkt me ook wel een relevante vraag of ze geld uitgekeerd krijgt of niet... Lijkt me dat het niet om een paar tientjes gaat hè...
Sorry als het verkeerd overkwam, het was echt niet de bedoeling harteloos te zijn.
Wel erg lange tenen hoor...

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 12:18

demo_love schreef:
Ik bedoel het heus niet gemeen, maar helpt het de ts om te benadrukken hoe erg het is?
Tuurlijk is het erg, en is ze ontzettend geschrokken, maar er is toch niemand bij gewond geraakt of omgekomen?
En het lijkt me ook wel een relevante vraag of ze geld uitgekeerd krijgt of niet... Lijkt me dat het niet om een paar tientjes gaat hè...
Sorry als het verkeerd overkwam, het was echt niet de bedoeling harteloos te zijn.
Wel erg lange tenen hoor...

Nee, ze krijgt de auto's er niet mee terug, maar het is logisch dat je hier ook niet even zo overheen bent... Was het pas erg geweest als er iemand omgekomen was dan? Had ze er dan pas over in mogen zitten?
En het gaat hier toch niet om geld?? Deze auto's zijn van grote emotionele waarde zo te lezen... Die koop je niet terug.

Het helpt TS toch ook niet om haar post naar beneden te halen :\

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-13 12:20

Bedankt voor de lieve berichtjes :)
De c30 is all risk. Maar dan nog moet je in leveren.
Hij was helaas nog niet getaxeerd. Dus alle het werk wat er in zit. En dat geld is in vlammen opgegaan.
En er lagen helaas waardevolle spullen in.
Stom natuurlijk maar wie bedenkt dat er zijn auto in de fik vliegt?

De 854 was 20 jaar oud. Dus die is niet all risk verzekerd. Daar krijgen we helaas niks voor.

Natuurlijk ben ik blij dat wij ongedeerd zijn en dat het niet in de flat geslagen is.
Maar sorry ondanks dat voel ik me ontzettend rot. En dat is zacht uitgedrukt...

En inderdaad de auto's zijn emotionele waarde..
Zo is de liefde van mij en mijn vriend ook voor elkaar begonnen.

Samen hebben wij gezocht naar de perfecte c30.
Zo bloeide onze liefde voor elkaar op :+:
En als dat zo voor de lol in vlammen opgaat. Doet dat toch wel pijn.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 12:21

Nou ik had niet erg gevonden als de brandstichter zelf ook in brand was gevlogen.
Je moet kijken naar de staat van ongeluk voordat je zoiets post demo_love

Wilawander

Re: Wie doet zo iets?! Ik voel me verslagen ..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 12:22

Wat erg en dan gelijk 2 auto's waar gaat dat heen tegenwoordig....... sterkte TS

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 12:25

tita schreef:
Nou ik had niet erg gevonden als de brandstichter zelf ook in brand was gevlogen.

wat wordt zij ineens aangevallen zeg, ze heeft wel gelijk, hoe erg dit ook is, hoe groot de emotionele waarde ook is, er zijn geen personen gewond geraakt en denk dat dat uiteindelijk het aller allerbelangrijkste is uiteindelijk!
Hoop dat de dader gevonden kan worden
sterkte ts
Laatst bijgewerkt door Lynn_Nikita op 01-09-13 12:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Johanna59

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 12:25

Echt heel erg voor jullie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 12:26

Pff, het eerste wat ik dacht was ook, wie doet nou zoiets??

Ik kan me heel goed voorstellen dat het voor jullie niet een 'stuk metaal' is. :(:)

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 12:27

tita schreef:

Hoezo? Iemand moet toch de andere kant belichten?
Ze zegt toch niet dat TS zich aanstelt?

Als iedereen alleen maar zegt 'Oh, wat eeeeerg!', dat helpt toch ook niet?