Beangstigende, nare dromen..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BenteMaxime

Beangstigende, nare dromen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-13 00:18

Naar aanleiding van een topic over dromen dat ik net zag, kwam ik meteen weer met mijn droom van vannacht in mijn hoofd. Ik droom vaak over dat ik achterna gezeten word, en dan altijd op een school. Die droom heb ik al meerdere keren gehad, al jaren geleden begonnen. Het is meestal op een andere locatie, maar vannacht had ik precies dezelfde als die ik vorig jaar heb gehad. Ik werd achterna gezeten door meerdere mensen op school. Ze wouden mij helpen met cijfers, leren en mijn thuissituatie. Maar dat is het laatste wat ik wil, geholpen worden. Alles moet ik zelf doen. Dus ik ben gevlucht, en ontsnapt. En kwam uit op het strand. En dat was het beste moment van de droom. Alsof het de betekenis had, dat dat het einde was van de ellende. En zo denk ik alweer de hele dag aan deze droom, met maar een naar gevoel in mijn buik. Op school is het bij mij namelijk nooit leuk geweest, denk daarom dat het zich altijd afspeelt in een droom in combinatie met mijn ouders.

Hebben jullie ook van die beangstigende, bizarre dromen, die je maand na maand weer droomt?

Mieke_Cunna

Re: Beangstigende, nare dromen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 17:40

Ja, bepaalde periodes in het jaar droom ik de onmogelijke droom dat ik grote vierkanten door kleine ronde ballen moet drukken en dat het telkens weer niet lukt. Word dan altijd ook erg naar wakker.
Verder droom ik regelmatig dingen waarvan ik later zeg: Hey! dat heb ik eerder meegemaakt.

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-13 17:47

Mieke_Cunna schreef:
Ja, bepaalde periodes in het jaar droom ik de onmogelijke droom dat ik grote vierkanten door kleine ronde ballen moet drukken en dat het telkens weer niet lukt. Word dan altijd ook erg naar wakker.
Verder droom ik regelmatig dingen waarvan ik later zeg: Hey! dat heb ik eerder meegemaakt.

O das beste en bizarre droom.. Zo raar hoe dromen je kunnen laten voelen. Nee, dat heb ik niet. Ik droom eigenlijk nooit over wat ik heb meegemaakt. Alleen maar van dit soort rare dromen.