Daarna vielen er nog een paar druppels en ook op een andere plek en toen kwam ik erachter dat het uit de plastics van mijn highlights kwam. Zo goed als op dat moment waren de hightlights goed genoeg en nam ze me mee om uit te spoelen. Ik heb dus helemaal niks van die druppels gezegd.
Nu, een paar uur later, ben ik blij met mijn kapsel en al weer thuis en stond ik voor de spiegel en zag ik ineens lelijke gele vlekken om mijn nieuwe gele shirt zitten en ik realiseerde me ineens dat dat van die druppels moet komen.
Ik baal natuurlijk als een stekker. Ik heb een half jaar lang geen kleding gekocht omdat ik bijna geen geld had. En nu eindelijk mezelf weer eens toegestaan een paar nieuwe shirts te kopen en dan krijg ik dit
. Shirt kostte 25 euro. Ik twijfel nu of ik terug moet gaan en de kapper en moet vragen of ze mijn shirt wil vergoeden. Aan de ene kant vind ik het mijn eigen schuld omdat ik niks van die druppels gezegd had, maar ik ging er eigenlijk niet van uit dat het kwaad kon. Ik ging er vanuit dat die omslagdoeken gewoon beschermend zijn tegen verf en dergelijken.
Ook twijfel ik of ik moet proberen het shirt te wassen of het er dan uit gaat, maar aangezien we inmiddels al zo'n 4a 5 uur verder zijn denk ik niet dat het iets uit maakt.