Helaas kreeg ik voor 2 jaar terug een andere laptop, waar het stuurprogramma dus niet op zit. Ik wil ontzettend graag mijn tekentablet weer gebruiken, maar ik heb daar een code voor nodig, volgens mijn broer heet dat een kalibratiecode ofzo? Géén idee. Het ding werkt wel, maar als ik via de CD's het stuurprogramma wil installeren, vraagt hij om een code. Overal gezocht, maar uiteraard kan ik nergens deze code vinden. Het stickertje wat achterop mijn tablet zit, is al heel erg versleten. Er staat wel een code op, maar volgens mij mis ik dan de helft
Gezien ik érrug technisch ben
vroeg ik mij af of er hier iemand is die er verstand van heeft, hoe ik dan toch nog gebruik kan maken van mijn tablet, zonder een nieuwe te hoeven kopen. Kan je zo'n code ergens vandaan halen ofzo?Verder blijf ik gewoon zoeken, maar soms is bokt ook wel verdraaid handig in het meedenken!
Alvast bedankt
) gratis te downloaden op de officiële website. Op de website zelf zie ik de Volito niet meer staan, maar wellicht dat ze hem nog wel 'ergens' in een van de nieuwere drivers supporten, wellicht is dat nog een poging waard om te testen?
-not-