probeer het eens met je stage meneer van nu erover te hebben,
dat je gelukkig bent en je toch voelt bij hun wat je thuis niet hebt, en of je het contact mag houden,
je voelt je daar gewenst en denk dat dat voor die mensen ook wel een hele grote eer is, als jij zo over hun denkt!
vind het heel stoer dat je dit zo neer zet! top !
mijn vader,...tja, we hebben weinig contact bellen af en toe, maar verder niet , toen hij nog met mijn moeder was klikte het totaal niet en ben ik uiteindelijk ook elders heen gegaan , waar ik me wel geliefd en gewaardeerd voelde.
uiteindelijk zijn mijn ouders gescheiden, mijn vader ging vreemd, daar heeft die een kind mee, is weer vreemdgegaan, en woont nu bij die ander dus, die heeft 2 dochters,
en ja het steekt mij ook wel dat hij wel met hun verrre reizen wil en kan maken ect.
dat hij wel intresse toont in die meiden , en dat bij mij nooit deed,
maar ik heb echt een super lieve stief vader al vanaf mijn 16e en ik zie hem als mijn vader!
Toen wij dus de geboorte van onze dochter hadden waarbij zowel ik als mijn dochter kritiek lagen, is me vader een paar keer naar het ziekekhuis geweest, de eerste keer was ik zo zo ontzettend kwaaD1
ik wou alleen mijn moeder en stiefpap , en mijn partner erbij hebben, maar mijn vader had besloten dat hij er bij kon zijn ik was immers zijn dochter, mijn partner en stiefvader zagen hem aankomen , en melde hem al dat het beter was als die ging, ik zou het niet willen, maar hij liep toch door heb geschreeuwd dat die op kon rotten, want dan was er echt iets aan de hand, en dan ineens was ik zijn dochter?? nja i kwas duidelijk
en nu ? nu heeft die nooit benzine om naar ons toe te komen, ach ik vind het niet erg, maar als hij geen benzine heeft en wel twee maanden naar Coz kan van belasting terrugaaf? tja waar liggen je rprioriteiten
kortom ik snap je heel goed !!
Laatst bijgewerkt door Sparky10 op 03-09-13 22:23, in het totaal 1 keer bewerkt