Ideën voor volleybal training

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

0316Meisjj

Ideën voor volleybal training

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-13 13:52

hallo mensen, mijn excuses als dit hier niet goed staat.

Ik heb dit seizoen een jongens C team om te trainen en coachen met wedstrijden. Er zitten wel geteld 3 jongens in het team, de rest meiden.

Mijn vraag is of jullie nog ideetjes hebben om te trainen. Ze zijn op 2 na 0.0 gemotiveerd lijkt het, en ze doen echt geen 'zak'. staan dan ook als Zoutzakken in het veld. Het is natuurlijk jammer dat ze zo doen en als ik ze een opdracht geef dan is het van; je doet het zelf maar. Het nadeel is dat 2 meiden van dat team mijn nichtjes zijn.

Nu zullen jullie misschien denken, joehoe je bent 19.. is dit niet wat jong? Vorig seizoen hebben ze trainen van een man gehad, daar hadden ze nog minder 'respect' voor dan dat ze nu voor mij hebben.

Maar dus; zijn er mensen met ideetjes? ben benieuwd!

Suusie22

Re: Ideën voor volleybal training

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 14:10

Volleybal is toch een sport die ze leuk zouden moeten vinden? Want ik neem aan dat je niet een sport gaan beoefenen als je die sport niet leuk vindt. Uit je post haal ik dat ze het geen zak aan vinden, ik zou zelf dan ook totaal niet gemotiveerd zijn om ze te trainen. Hmm.. lastige situatie...

0316Meisjj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-13 14:13

klopt, zo komt het ook op mij over.. als de bal n meter voor je komt en vervolgens ga zeggen jaa hee ga niet lopen voor die bal.. heb ze ook al een paar keer gevraagd wat ze er nog doen? of ze het uberhaupt wel leuk vinden,, en dan is het allemaal ja!! maar dan 5 min verder kun je weer opnieuw beginnen. de moed zakt er inderdaad van in de schoenen om ze verder te trainen. Maar ik vind het een leuke uitdaging, want er zitten ook een paar die er wel graag wat voor doen!

Larimar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 17:37

Misschien een strenge preek houden: als jullie je best niet doen donder dan maar op :P

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 17:54

Straftraining! :+
Werkte bij ons altijd erg goed haha
Al speelden wij wel een hoger niveau en waren wel gemotiveerd

0316Meisjj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-13 17:58

Naja ik zat zelf te denken.. als je ziek bent. Eerste set eruit bij wedstrijd (hadden wij ook altijd) en doe je je best niet op de training? Dan zit je ernaast met de wedstrijd. En dan niet van te voren zeggen natuurlijk.. want dan gaan ze niet mee

heb van een andere trainer gehoord dat ik ze er ook weg mag sturen. En dat gaat ook zeker gebeuren. Ga ze voor de training er op aanspreken .. gaat het niet goed dan mogen ze ajuus zeggen

0316Meisjj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-13 10:45

Zijn er meer mensen??