Nu mijn laptop out of the blue er mee opgehouden is en wel te fixen, maar duur is en als zelfs de fabriek zegt 'kun je beter een nieuwe kopen' .. tjah.
Zo ben ik aan het rondkijken. Nu wil ik best wat uitgeven aan een laptop, want ik zit er aardig wat uren achter. Ik gebruik hem ook intensief. Ik wil dan ook minimaal 500 gig erop hebben en maximale grootte van 15,6 inch. Als het even kan ook een witte of roze laptop en dat was het wel.

Nu kwam ik uit op 2 merken, maar wereld van verschil..
Dell 15r se en de Macbook
Nu ben ik alleen benieuwd waarom heb jij bijvoorbeeld voor macbook gekozen? Ik ben bekend met Windows. Maar ja ik hoor zuivel goede verhalen over macbook en nooit meer wat anders. Word ik toch nieuwsgierig.
vooral omdat ik hem ook intensief gebruik. Help!
Ik weet niet wat je budget is? Persoonlijk zou ik niet voor apple gaan omdat ik persoonlijk vindt dat je meer betaald alleen voor de naam terwijl de laptops met een ander merk de zelfde soort hardware hebben maar dit goedkoper aanprijzen. Misschien is het merk Alian ware iets voor je? Zelf heb ik een zwak voor dit merk vanwege het strakke design maar dan mag je wel diep in de buidel tasten

M'n wireless toetsenbord van m'n iMac is steviger dan heel die Dell laptop bij elkaar.