voordelig telefoon abonnement

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xMarloes

voordelig telefoon abonnement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-13 15:28

Hallo allemaal,

Over 3 maanden is het zover; mijn abonnement verloopt bij vodafone.
Ik ben al jaren een tevreden klant bij vodafone en heb nu een super abonnement; 180 bel/sms en 500 MB internet voor 18 euro per maand. (destijds via een 'actie' voor vara abonnees).
Ik heb hierbij een samsung galaxy ace.

Nu is mijn telefoon wel op; Intern geheugen is zo weinig dat ik eigenlijk de apps die ik heb, al niet meer kan bijwerken. (lees; whatsapp, facebook, twitter). En hij loopt de laatste weken ineens steeds vaker vast.

Ik wil dus best mijn abonnement verlengen, maar een nieuwe telefoon moet er dus wel komen.
Nou was dit mijn eerste abonnement dus veel verstand heb ik er niet van :').

Ik wil dus weer een soort gelijk abonnement. (provider maakt me opzich niet veel uit, liefst wel vodafone eigenlijk).
Mijn eisen verder;
- Abonnement prijs rond de 20 euro per maand. (en dan geen acties met de eerste 6 maanden 50% korting, ik wil gewoon 2jaar rond de 20 euro betalen).
- 500MB internet max.
- Bel en sms rond de 100 (dit maakt mij wat minder uit, ik bel en sms eigenlijk nooit.)
- Liefst een telefoon (van samsung) met veel intern geheugen (zoals de samsung galaxy S3 met 16GB)

Welke websites, provides, aanbiedingen van telefoon abonnementen zijn aantrekkelijk om te bekijken, waar de abbonement prijzen niet rond de 40 euro liggen :P
(net als dat ik toen via de actie van Vara abonnees een leuk abonnement kon afsluiten)

kriistellx

Re: voordelig telefoon abonnement

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 15:32

Ik heb een abonnement van Ben met 1000 mb, 1000 smsjes en 300 belminuten met een gratis iPhone 4 voor 26 euro per maand, maar dat is eigelijk niet wat je zoekt :P

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-13 15:32

Nee, ik hoef geen Iphone :')

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 19:40

Ik heb sinds deze week via Hollandsnieuwe een Samsung Galaxy S3, 25 euro per maand. Een bundel van 275 belminuten/smsjes/MB.
Je kon aankruisen bij de telefoon wat voor bundel je wilde en of je de telefoon in een x betaalt of per maand. Ik deed per maand, dus voor de bundel betaal ik €8 en voor de telefoon €17, per maand bij elkaar.
Ik ben er tevreden over!

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 19:43

Jennifuur schreef:
Ik heb sinds deze week via Hollandsnieuwe een Samsung Galaxy S3, 25 euro per maand. Een bundel van 275 belminuten/smsjes/MB.
Je kon aankruisen bij de telefoon wat voor bundel je wilde en of je de telefoon in een x betaalt of per maand. Ik deed per maand, dus voor de bundel betaal ik €8 en voor de telefoon €17, per maand bij elkaar.
Ik ben er tevreden over!

Ik heb ook een Hollands Nieuwe abonnement met een S3 mini.
275 sms/bellen/mb voor 15 euro per maand.
Daarbij kon ik nog 500 mb extra voor 2,50 per maand er bij krijgen.
Dus 17,50 per maand betaal ik.
En 1malig 63 euro voor de telefoon

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 19:48

ben je student? heb via studentenmobiel vorig jaar ook mooi abbo afgesloten van telfort,
25 euro, met 300 bel min en 500 MB :) 2 jaar lang zelfde prijs incl telefoon

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 22:56

Voor studentmobiel hoef je geen student te zijn overigens :) Ze mogen namelijk geen klanten weigeren op basis van 'eigenschappen' van die klant omdat dat een vorm van racisme is. Staat ook op hun website als je even doorklikt. Maar daar staan inderdaad leuke aanbiedingen tussen!

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 22:58

Heb even snel voor je gekeken en als je daar ijvoorbeeld tele2 aanklikt heb je 100 minuten/sms en 500 mb voor 20 euro per maand. Een Galaxy S3 mini is dan bijvoorbeeld gratis maar er staan veel meer toestellen gratis bij, dus zeker de moeite waard om even te kijken denk ik!

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-13 16:34

Dankjullie wel voor het meedenken :)
Ik zal eens kijken bij studentenmobiel!

Hollands nieuwe doe ik liever niet, na wat negatieve reacties. Maar de prijzen die aangeboden worden klinken wel beter :P
Ditzelfde geld eigenlijk ook voor Tele2. Ik ga dan toch liever voor een provider die wat ''bekender'' is eigenlijk.

Nena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 16:40

kijk eens op http://www.simyo.nl/sim-only.

even de eisen die jij wilt:
100 bel/sms minuten=€3
500mb = 7,50
Totaal :€11,50 :D

Zit geen mobiel bij, maar het is vaak goedkoper om een abbo zonder mobiel te nemen. En zelf een mobiel te kopen die jou echt bevalt.

EDIT: De consumenten bond koos simyo als beste provider van het jaar!
Laatst bijgewerkt door Nena_ op 02-09-13 16:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 16:42

Ik denk als je bij de bekende providers wilt blijven, je het met dat budget niet gaat redden. Internet is echt enorm veel duurder geworden in de afgelopen 2 jaar.

Bij t-mobile stel samen heb je 500 mb, 150 belminuten en onbeperkt sms (10.000) voor 29,50 over de hele looptijd met een samsung galaxy S3 gratis erbij.

bij tele2 zit je met 500 mb en 150 belminuten of smsjes met een samsung galaxy s3 op 24 euro over de hele looptijd, maar moet je wel nog voor de telefoon 53 euro bijbetalen.

Ik denk dat je met smartphone erbij haast geen goedkopere situaties gaat vinden. Ligt er natuurlijk ook wel aan welke telefoon je wilt, maar zoals ik zei, internet is gewoon duur.

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-13 17:01

Ja, ik snap ook dat ik niet de nieuwste smartphone erbij moet nemen.
Bij dit abonnement wat ik nu heb, had ik ook de ace die toen al een heletijd uit was en de SII als de populaire telefoon was.

Maar misschien dat er net als toen (de actie van VARA leden) nog van deze acties bestaan?

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 17:03

Maar het punt is, dat zijn de minimale bedragen voor 500mb, 150 belminuten en een telefoon. De maand prijs wordt niet lager omdat je een goedkopere telefoon neemt. In dat geval kun je inderdaad beter voor een simonly abbo gaan en er los een telefoon bij kopen.

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-13 17:04

Nena_ schreef:

100 bel/sms minuten=€3
500mb = 7,50

Zit geen mobiel bij, maar het is vaak goedkoper om een abbo zonder mobiel te nemen. En zelf een mobiel te kopen die jou echt bevalt.

Dat is niet veel indd :)
Ik zal eens kijken, en uit gaan rekenen of het ook voordeliger is als ik een losse telefoon koop

saskiamax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 17:07

Ik heb mijn telefoons weg bij gsmdeal.nl en superdeal.nl
gsmeasy is ook geloof ik zon soort site. Daar worden abonnementen aangeboden 2 jaar lang de helft van de prijs.
(bovenaan de site staat meestal wel de provider)

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-13 17:12

Ja. alleen de Samsung galaxy SIII mini is dan niet zo duur (los)
Maar die heeft 4GB intern geheugen. Dan vraag ik me af; is dat veel?
Ik heb nu nog niet eens 1GB op mijn ace en kan daar al geen apps meer op toevoegen en ook niet meer bijwerken.

Ik heb dus geen flauw idee, als ik bijv voor die telefoon ga, of 4GB nog wel genoeg is voor alle apps en updates :') want ik wil wel even vooruit kunnen met een telefoon :+

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 17:19

Nena_ schreef:

100 bel/sms minuten=€3
500mb = 7,50

Zo dat is goedkoop zeg! Het abbonoment dat het dichtst bij mij past bij vodafone is €40 := En nu kom ik uit op €15 eventueel €20 voor onbeperkt smsen.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 17:19

xMarloes schreef:
Ja. alleen de Samsung galaxy SIII mini is dan niet zo duur (los)
Maar die heeft 4GB intern geheugen. Dan vraag ik me af; is dat veel?
Ik heb nu nog niet eens 1GB op mijn ace en kan daar al geen apps meer op toevoegen en ook niet meer bijwerken.

Ik heb dus geen flauw idee, als ik bijv voor die telefoon ga, of 4GB nog wel genoeg is voor alle apps en updates :') want ik wil wel even vooruit kunnen met een telefoon :+

Ik heb de mini en ik kan apps toevoegen wat ik wil, heb er best veel. En geen geheugenkaart met foto's en die heb ik ook best veel :P

Nachtlampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 17:21

Kijk, wanneer je een abbonement bekijkt, ook even de mbps na via internet. Hoe goedkoper het abonnement, hoe langzamer vaak je internet is.

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-13 17:22

Nachtlampje schreef:
Kijk, wanneer je een abbonement bekijkt, ook even de mbps na via internet. Hoe goedkoper het abonnement, hoe langzamer vaak je internet is.

Wat is ong. normaal? want hier heb ik ook niet veel verstand van :') zou niet weten wat ik nu heb, maar dat vind ik snel genoeg :+

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 17:23

Dat is inderdaad wel jammer ja. Bij vodafone is het 30, bij die simyo is dat 14,4.

Maar ik zou het er denk ik wel voor over hebben

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-13 17:23

Geryon schreef:
Nena_ schreef:

100 bel/sms minuten=€3
500mb = 7,50

Zo dat is goedkoop zeg! Het abbonoment dat het dichtst bij mij past bij vodafone is €40 := En nu kom ik uit op €15 eventueel €20 voor onbeperkt smsen.

Ja vodafone is echt niet normaal met hun prijzen.
En dat terwijl ik het liefst vodafone heb :') want daar zit ik al jaren zonder problemen en heb altijd! bereik.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 17:29

Maar vodafone heeft ook gewoon in mijn geval heel onlogische abbonementen :+ Ze hebben geen veel MB en weinig sms/bel..

Ik heb inderdaad ook altijd bereik en snel internet bij vodafone..

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-13 18:26

Geryon schreef:
Maar vodafone heeft ook gewoon in mijn geval heel onlogische abbonementen :+ Ze hebben geen veel MB en weinig sms/bel..

Ik heb inderdaad ook altijd bereik en snel internet bij vodafone..

Ja, vind ik ook hoor. Je betaald daar mega veel.
(op mn abbo na dan :P daarom wil ik weer zoiets...of ik moet mijn abbo verlengen en een los toestel kopen, maar dan ben ik met simonly goedkoper uit :') )

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 00:54

Ik kan alleen maar zeggen, hou de aanbiedingen goed in de gaten!

Ik heb voor 16,75 per maand nu een abonnement met een Samsung Galaxy Advance erbij (http://technieuws.com/wp-content/upload ... dvance.jpg) met 275 smsjes/minuten en daarnaast 500 mb per maand.

Denk niet dat ik het veel beter had kunnen treffen :)