Over 3 maanden is het zover; mijn abonnement verloopt bij vodafone.
Ik ben al jaren een tevreden klant bij vodafone en heb nu een super abonnement; 180 bel/sms en 500 MB internet voor 18 euro per maand. (destijds via een 'actie' voor vara abonnees).
Ik heb hierbij een samsung galaxy ace.
Nu is mijn telefoon wel op; Intern geheugen is zo weinig dat ik eigenlijk de apps die ik heb, al niet meer kan bijwerken. (lees; whatsapp, facebook, twitter). En hij loopt de laatste weken ineens steeds vaker vast.
Ik wil dus best mijn abonnement verlengen, maar een nieuwe telefoon moet er dus wel komen.
Nou was dit mijn eerste abonnement dus veel verstand heb ik er niet van
.Ik wil dus weer een soort gelijk abonnement. (provider maakt me opzich niet veel uit, liefst wel vodafone eigenlijk).
Mijn eisen verder;
- Abonnement prijs rond de 20 euro per maand. (en dan geen acties met de eerste 6 maanden 50% korting, ik wil gewoon 2jaar rond de 20 euro betalen).
- 500MB internet max.
- Bel en sms rond de 100 (dit maakt mij wat minder uit, ik bel en sms eigenlijk nooit.)
- Liefst een telefoon (van samsung) met veel intern geheugen (zoals de samsung galaxy S3 met 16GB)
Welke websites, provides, aanbiedingen van telefoon abonnementen zijn aantrekkelijk om te bekijken, waar de abbonement prijzen niet rond de 40 euro liggen

(net als dat ik toen via de actie van Vara abonnees een leuk abonnement kon afsluiten)
2 jaar lang zelfde prijs incl telefoon 
En nu kom ik uit op €15 eventueel €20 voor onbeperkt smsen.