Minirok

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
carien

Berichten: 750
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 23:18

Hmm. Even in mijn kast duiken. Daar moet toch nog ergens een kort rokje van zwart/wit schotse ruit hangen. Wanneer heb ik die alweer voor het laatst aan gehad? Ik geloof zo'n 16 jaar geleden! Met van die lange kousen tot over de knie. Ik zal hem nog maar eens zo'n 16 jaar laten hangen dan kan mijn dochter hem aandoen. Zeker weten dat die dan weer in de mode is! Haha! Haha!

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 23:22

minirokjes roeleren Haha!
Alleen lopen er nu wel heel veel mensen mee!
Maar niemand met zo'n oranje ding als die van mij *LOL*

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-03 10:50

Zondag doe ik het aan dus dan zal ik mijn vriend ff vragen of hij het op de foto zet

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 11:05

Ik heb er pas ook 1 gekocht, geweldig vind ik ze. Lange rokken vind ik helemaal niks, ze staan mij ook absoluut niet, waarom weet ik niet, maar in een minirok voel ik me veel prettiger, al kan ik soms wat lomp zijn met die dingen..Haha!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 13:53

Tot mijn 18e heb ik NOOIT rokjes gekocht/gedragen (alleen wikkelrokken in de zomer tot mn enkels Tong uitsteken) en ineens heb ik het lef Knipoog

Ik heb vorige jaar met carnaval een zwart mini rokje gekocht en maar 1 keer aangehad. Tijd later kreeg ik een heel leuk 'nep spijker' achtig rokje maar die vodn ik bij nader inzien te kort Schijnheilig
En sinds ik die voor een weddenschap aan moest (van mn vriend) kreeg ik zoveel positieve reacties dta ik weer durfde Knipoog

Nu heb ik vorige week een erg leuke spijkerrok gekocht met plooien en krijg ik voor de kerst een zwart met grijze en roze schotse ruiten (ik vind schotse ruiten verschrikkelijk maar deze was ZO lief!!).

Ja ik ben ook helemaal into rokjes Haha! (al trek ik ze nog steeds niet naar school aan ofzo Bloos )

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 14:58

Naar school of werk trek ik ze ook niet aan, of het moet 30 graden zijn..

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 14:59

Ik vind ze opzich wel leuk alleen het lijkt wel alsof ze met de dag korter worden en dat vind ik persoonlijk nietzo Scheve mond

Je hebt ze er tussen die vallen net over je kont en dat vind ik er een beetje goedkoop uitzien

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 15:02


Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 15:16

Jorrit86"]
[quote="Lydiia schreef:
foto! Haha!


!!!!


Wel grappig dat het meisjes lukt om meer dan 1 zin te gebruiken om over hun aankopen te vertellen
[/quote]

Huh? Is toch een heel normale reactie, meisjes horen nieuwschierig te zijn Schijnheilig