Gezocht: hulpverleners in zorginstelling (paar vragen)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kizz_rianne

Gezocht: hulpverleners in zorginstelling (paar vragen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-13 17:41

Dag bokkers,

Omdat ik heel hard hulp nodig heb voor mijn schoolopdracht, probeer ik het maar via bokt.
Ik studeer voeding en dietetiek, en ik schrijf voor mijn opleiding een kort artikel over de vochtinname onder dementerende ouderen (en hoe hulpverleners hier mee omgaan).

Ik heb moeite om aan voldoende resultaten te komen, dus misschien zijn er bokkers die mij verder kunnen helpen.
Als je op de hoogte wilt gehouden worden van de uitkomsten van het onderzoek, laat het dan even weten.

Voor diegene die mee willen werken, alvast super erg bedankt!

Het gaat om de volgende vragen:

1.
Wie bent u ?
Waar werkt u, of heeft u gewerkt?
Welke functie heeft u?

2. Heeft u in uw werkzaamheden ook te maken met (licht) dementerende ouderen?

3. Krijgen deze (licht) dementerende ouderen volgens u speciale aandacht met betrekking tot de voedingszorg?

4. Ik doe momenteel onderzoek naar de vochtinname onder dementerende ouderen. Zijn er volgens u problemen met betrekking tot de vochtinname onder dementerende ouderen? Zoja, welke problemen constateert u?

5. Kunt u de symptomen van uitdroging opnoemen bij dementerende ouderen?

6. Indien u een of meerdere symptomen van uitdroging constateert, welke maatregelen worden er dan genomen?

7. Heeft u zelf nog suggesties, om er voor te zorgen dat dementerende ouderen voldoende vocht binnen krijgen?

kizz_rianne

Re: Gezocht: hulpverleners in zorginstelling (paar vragen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-13 12:06

Ik heb inmiddels mijn artikel afgerond. Via de PB zijn een aantal bokkers zo vriendelijk geweest om mij te helpen, hiervoor hartelijk dank. Echt fantastisch dat jullie die moeite hebben genomen. :)

Op dit topic mag nu een slotje.