Gistermiddag ben ik vanuit school meteen doorgegaan naar mijn paard. Ik had mijn oude afgetrapte vans aan. Ik loop al minstens 2 jaar op deze schoenen en ik ga er mee naar school en ik werk er altijd op.
Gisteravond kwam ik thuis van mijn paard en ik had er de stal mee gemest dus fris rook het niet. Mijn moeder had ze schoongemaakt en voor de voordeur gezet voor ze te laten drogen.
Ik woon in een doodlopende straat dus er komen bijna nooit vreemden mensen. Het is er ook altijd heel rustig dus daarom dacht mijn moeder dat ze die wel een nacht voor de deur kon laten staan.
Vanochtend wil ik ze aantrekken voor naar school te gaan (en ik moet straks ook nog eens werken) en ja hoor... weg vans! Ongelofelijk gewoon
Dus nu zit ik zonder stevige werkschoenen dus dat worden straks zeker weten blaren maar goed..
Dus.. wie mijn afgetrapte oude vans met gaten erin ook heeft.. veel plezier ermee hoor
Sorry, ik wou dit eventjes van me afschrijven

Edit: ow en nee, mijn ouders hebben ze niet vanochtend vroeg naar binnen gehaald. We stonden met zn 3en vol verbazing in de woonkamer vanochtend te bedenken waar ze zouden kunnen zijn
Maar het voordeel was dat ik nieuwe mocht halen.

Dat is gewoon