Zo'n anderhalf jaar geleden heb ik een complete stereo installatie van iemand overgekocht
Ik heb dat overgekocht van mensen waar ze binnen rookten..
Nu anderhalf jaar is de lucht er redelijk uit maar toch ruik ik het nog best sterk (leuk een zeer sterk reukorgaan..)
Maar hoe krijg ik nou het beste die laatste stank eruit
De zappers heb ik niet eens meer op mijn kamer liggen
Meeste kabels van de boxjes heb ik al vervangen (behalve de stekkers en de kabel van basbox naar de reciever.. want die is erg duur om te vervangen)
Maar die beschermkapjes (stof) van de boxjes stinken nog heel erg, de zappers en in de reciever ruikt t ook niet al te best
heb de zappers al geregeld met een sopje afgenomen en die beschermkapjes tijdje laten weken in een sopje
Maar de stank zit er nog steeds in
Helemaal met warm weer ruik je het door mijn hele kamer (niet zo leuk want word er benauwd van en vind het ontzettend erg stinken)
Verkopen en een compleet nieuwe kopen zit er niet in, heb toendertijd heel erg geluk gehad met de prijs..
Maar wie o wie heeft de gouden tip om die laatste stank er ook uit te halen, want nu na anderhalf jaar moet t er toch wel echt uit zijn...
Oh in de zon leggen hebben we ook gedaan (stond op internet dat t er uit brandde, dat heeft iets geholpen, maar er moet toch een makkelijkere manier zijn??)