Paysafecard terugbetalen in geld

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_mexx_lady_

Paysafecard terugbetalen in geld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-13 18:20

Hallo allemaal,

ik heb even een vraagje in verband met die paysafecards.
Ik heb er 2 besteld omdat ik iets wou kopen. De verkoper wou het doen via paysafe en ik dacht och ja kom waarom ook niet.
Alles goed, ik heb ze zondagavond besteld en normaal zou ik mijn codes krijgen na 3 dagen. Een overschrijving duurde 3 dagen voor het verwerkt was en mijn geld werd afgetrokken van mijn rekening.
Morgen zou ik dus normaal mijn codes krijgen.
Nu gaat de koop niet meer door en zit ik dus met 2 codes waar ik niks meer aan heb.
Ik heb heel internet al afgezocht maar ik kan nergens vinden of ik mijn geld ter waarde van die kaartjes gewoon weer kan terugkrijgen?
Of moet ik deze kaartjes echt opmaken?

En wat als ik morgen mijn codes niet krijg omdat er toch iets is misgegaan, wie of wat moet ik dan contacteren hiermee?

Heel erg bedankt!

BelleFleur

Re: Paysafecard terugbetalen in geld

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 18:22

Ik ken het systeem niet, maar valt dit misschien niet onder koop op afstand?

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 19:03

Citaat:
Ik wil het resterende bedrag op mijn paysafecard laten uitbetalen. Hoe werkt het?

Je kunt op elk gewenst moment het tegoed van jouw my paysafecard over laten schrijven naar je bankrekening. Stuur ons de volgende informatie:

je rekeninggegevens (rekeningnummer, naam bank, naam rekeninghouder, IBAN, BIC)
je volledige voor- en achternaam
een kopie van je paysafecard-pincode(s)
het serienummer van de pincode(s)
een kopie van een geldig legitimatiebewijs (bijv. paspoort, rijbewijs, of id-kaart, voor- en achterkant)

Stuur deze informatie met de post naar: paysafecard.com Wertkarten AG
Am Euro Platz 2
1120 Wenen
Oostenrijk, of per e-mail naar: info.nl@paysafecard.com
Zorg ervoor dat de meegestuurde documenten goed leesbaar zijn en dat de bestanden niet groter zijn dan 2MB. Per overschrijving wordt EUR 7,50 berekend. Die vergoeding wordt meteen op het te betalen bedrag in mindering gebracht. Zodra wij deze informatie ontvangen hebben, wordt het geld binnen twee weken naar de opgegeven bankrekening overgeschreven.

Eerste hit op google ;) Je bent dus wel wat geld kwijt. Ik zou dus proberen om ze ergens anders te besteden denk ik.
Laatst bijgewerkt door Hvelreki op 27-08-13 19:07, in het totaal 1 keer bewerkt

_mexx_lady_

Re: Paysafecard terugbetalen in geld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-13 19:07

Serieus ik vond hem niet maar ik heb dan ook gezocht op paysafecard geld terug krijgen.

Oke bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 23:40

LZP -> HTT