Mobiel + Belplafond abbo?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Demivds

Mobiel + Belplafond abbo?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-13 18:33

Hey
Mijn mobiel is laatst gestolen op een feest, en heb dus geen mobiel.
Mijn ouders zeggen dus van een Mobiel + abbo kan wel, maar dan MET belplafond, zodat je er niet over heen kan gaan ..
Ik ben er dus een keertje meer dan 150 euro over heen geweest.. hoe dat kan, Internet aan laten staan ofzo?

Weten jullie op welke site je dit kan bestellen/doen? ik kan niet zo veel vinden.. maar moet echt een nieuwe mobiel, ook omdat er van alles op moet voor school.

Bedankt!

__Marije__

Re: Mobiel + Belplafond abbo?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 18:55

Ik weet dat Simpel dit heeft. Dan zou je een losse mobiel kunnen kopen en een sim only van Simpel afsluiten!

Demivds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-13 19:12

losse mobiel is veel te duur, daarom wil ik eentje met abbo.
Misschien dat het kan als ik een mobiel bij een abbo neem en dan op die abbo het aansluit?

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 20:06

Maar ga eens goed rekenen wat je bij een abbo betaald, vergeet niet dat je daar ook gewoon bakken met geld voor een telefoon betaalt. Ik heb ook een sim only gedaan en een toestel los gekocht. Als ik hetzelfde toestel met een abbo had gedaan met evenveel minuten/sms/data was ik over 2 jaar bekeken duurder uit. Dus zoek eens een mobiel met een abbo uit, even los van het feit of dat abbo een belplafond heeft. Dan doe je de totale maandkosten x24 zodat je de totale kosten over 2 jaar hebt. Dan ga je kijken wat je voor een sim only zou betalen en dat doe je ook x24. Voor het verschil in kosten kun je dan de mobiel kopen en vaak kun je wel goedkoper een leuk toestel kopen of zelfs het zelfde voor minder :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 21:15

Bij hollands nieuwe kun je er niet zomaar overheen gaan. Je krijgt iedere maand zeg maar een bepaald bedrag. Een soort beltegoed dus. Als dat op is kun je niet bellen. Wel kan je dan nog extra tegoed kopen. Ideaal. Een abo, maar er nooi over kunnen gaan zonder dat je het weet. Moet je wel even informere bij jou in de buurt hoe het bereik daar is met die provider. Lees dat die in sommige plaatsen niet altijd even goed is.

Demivds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-13 19:18

ik heb er denk ik al eentje gevonden van hollandse nieuwe, een galaxy core, leek me een mooie compacte telefoon, niet te groot en niet te klein. Precies wat ik zoek met flits en frontcamera & de nieuwste android versie.
En die kan je al kiezen voor 8,00 per maand. Denk dat dat hem word. en dan met belplafond er later bij