Tja, zo lang het goed geprijsd is dus goedkoper dan in winkel of webwinkel wil ik nog wel eens wat meenemen van de markt of braderie. Echter is het daar vaak net zo duur of nog duurder waardoor het vaak bij gezellig kijken blijft en meer ook niet.
Als ik wat koop dus echt aanbiedingen zoals leuk shirtje (wel kwalitatief goed!), assecoires zoals riemen, sjaals, kettingen. Maar ook knutselmateriaal zoals stoffen en fournituren.
even ter aanvulling: Ik zit namelijk te denken om op braderieën te gaan staan. De afgelopen weken hebben we sierkussens gehad van het merk LODSH, maar helaas zijn er te weinig mensen die het merk kennen. En tsja dat ze dan 17.50 zijn ipv 30/40/50 euro dat weten de mensen dan niet. Dus nu ben ik aan het bekijken wat nog een beetje loopt. Zit vooral aan kinderkleding te denken, aangezien dat iets is wat mensen (met kinderen ) altijd nodig hebben
Sammie
Geplaatst: 28-08-13 23:25
Boeken voornl. Soms tas, kleding (nieuw). En heel soms een cd of andere prullaria.
Woonspullen, kleding- zowel voor kinderen als voor mezelf-, tassen, beddengoed, eigenlijk alles omdat het hier in de buurt in elk geval veel scheelt met de prijzen in de winkel.