Is er misschien een handige Bokker/Twokker die mij kan helpen met het volgende probleem met mijn HTC Sensation?
Voetnoot: De garantie van mijn telefoon is vervallen, en de afgelopen 2 jaar heb ik 3x een boardswap gehad. Mijn Sensation draait op Android 4.0.3.
Sinds een tijdje is mijn telefoon ongelofelijk traag, kan ik minuten wachten als ik terug wil keren naar het 'home'-scherm met de melding "Laden". De standaard Android browser crasht zo vaak dat normaal gebruik amper mogelijk is, Chrome/Opera/Dolphin werken helaas niet veel beter/sneller. Andere normale apps, als Facebook, Rabobank en Whatsapp duren een eeuwigheid om te laden en/of crashen ook.
Om de problemen proberen op te lossen heb ik een factory reset via het menu, en een hard reset via het boot-menu. Helaas heeft dit geen effect gehad. Ik speel ook geen spelletjes, download geen vage apps en ook niet geheel onbelangrijk is dat ik nog ruim voldoende standaard- en extern geheugen vrij heb.
Heet iemand van jullie misschien een idee hoe ik dit kan proberen op te lossen, of is het een kwestie van ritueel verbranden en een nieuwe aanschaffen?