Afgelopen vrijdag is mijn telefoon gesneuveld toen ik bij een paard de deken aan het opdoen was. Ik was de buiksingels vast aan het maken en het paard probeerde op dat moment net een vlieg onder haar buik weg te halen. Ze raakte met haar achterbeen mijn bovenbeen en ja hoor, daar zat net mijn telefoon in de broekzak.... Nu is mijn vraag, wat kan ik nu als beste doen? Het is niet mijn paard, dus moet ik contact opnemen met de eigenaar van het paard? Of heeft dat weinig kans van slagen en kan ik het beste gewoon uit eigen zak een nieuwe gaan kopen?
De telefoon valt waarschijnlijk niet meer te maken, scherm is helemaal aan diggelen en hij is ook helemaal verbogen je ziet gewoon de hoef er als het ware in staan...
Als mensen hier ervaringen mee hebben, zou ik het graag horen! Want het bevalt me maar niks om niet (goed) bereikbaar te zijn...
Als je goed kijkt dan zie je wel dat de telefoon verbogen is.
) dan had ik je gewoon niet eens geloofd :p) Kans is echt klein volgens mij?
. Hij is compleet krom of niet? Dat krijg je echt niet voor elkaar als je dat wilt, en heb je flink kracht voor nodig. Geoon verzekeringswerk hoor!
hoe blauw is je been?
(Heb mensen maffere dingen zien doen om een verzekering op te lichten en iemand anders er moeite mee te bezorgen.... Dus ik zeg heel eerlijk, als eigenaar zou ik heel kritisch zijn..)
)