Eergisteren moest ik even snel naar de winkel, dus hop, op de scooter. Halverwege het dorp kom ik twee meisjes tegen, op de fiets, op de weg. Als ok ze vergelijk met mijn nichtje van 5, schat ik dat deze een jaar of vier waren. Binnen de bebouwde kom. Achter me reed een vrachtwagen, tegemoet kwamen diverse auto's. Ik vond het maar niks, dus ik ben er maar achter blijven rijden.... Ze waren twee turven hoog! Brrrrr
Dan meiden van 14 die om twee uur thuis komen uit de plaatselijke feesttent

Toen ik 16 was mocht ik uit, en dan moest ik om 1 uur thuis zijn.
Wordt ik nou zo oud?
Overigens totaal niet als verwijt bedoelt, maar iets wat ik me afvraag
al sinds groep 6 mocht ik alleen naar school fietsen maar ging wel altijd naar de overblijf.... ik weet het niet helemaal zeker meer! maar wat betreft uitgaan mocht ik op mijn 15e wel met vriendinnen leuke dingen doen ook savonds bij elkaar zitten/gezelligheid... uitgaan naar clubs etc mocht allemaal niet maar deed ik wel
vanaf 16 mocht ik gewoon uit maar wel 1 uur half 2 thuis, tot mijn grote ongenoegen en nu ik 17 ben mag ik wel wat later weg blijven tot een uur of 3, als ik maar samen fiets... wel waren mijn ouders terughoudend in drank schenken ook al was ik 16, zoals wijntje bij het eten enz.
Dus als ik met vriendinnen op vakantie ga dan bepaal ik dat zelf en betaal ik dat ook zelf