? Ik heb wel een beetje informatie ingewonnen, maar het is me nog niet helemaal duidelijk. Ik hoor van sommige dat je een pincode nodig hebt en van sommige weer niet? Hoe werkt het betalen dan? De hoogte van het bedrag van je creditcard wordt bepaald aan de hand van je salaris. Nou kom ik daarmee op het laagste bedrag, maar we gaan op een grote vakantie dus ik weet niet of dat bedrag genoeg zou zijn. Ik hoorde dat je er ook zelf geld op kan storten zodat het bedrag hoger ligt klopt dat en hoe stort je dat? Kan je er ook een soort van mee internetbankieren of bij een automaat je saldo checken? In landen als Amerika schijnen ze bijna alles met CC te betalen, ik weet eigenlijk niet of je daar wel met een pinpas kunt betalen dus dan zal het bedrag dat ik erop moet hebben toch hoog moeten zijn.Verder hoorde ik ook dat er een bedrag on hold gezet kan worden. Stel voor dat ze borg al 500 on hold zetten, betekend dat dan dus ook dat je die 500 niet kan gebruiken tot ze het van hold afhalen? En hoe kan ik checken of het van hold af is?
sorry voor de hoeveelheid vragen. Ik was ook bij de bank geweest maar vervolgens kwam ik met al deze restvragen thuis