Hoelang wachten op geld?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Vera96

Hoelang wachten op geld?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-13 17:58

Hoi,

15 juli kocht mijn vriend een ketting voor mij. Die kwam maar niet aan dus we hebben gebeld, uitverkocht en we zouden een andere krijgen. Deze was precies het zelfde alleen hing iets anders, hij was wel 120 ipv de 80 die wij hebben betaald hebben, maar we kregen hem voor 80. Goed kwam ie aan, stond opp t kaartje dat hij maar 70 was, en t was een hele andere. Gelijk gebeld, we moesten maar kijken of we hem terug wilde sturen of dat we 10 euro terug wilde. Gemaild dat we voor de 10 euro gingen. Nooit meer iets gehoord, dus een week geleden weer gebeld, ze zouden me die dag terug bellen. Word ik gebeld dat ze me de dag erna weer zouden bellen. Niks gehoord weer, dus zelf alweer boos opgebeld. Dat was donderdag, en ik zou deze keer écht me geld terugkrijgen. Aangezien ik er niet echt vertrouwen in heb en ook optijd stappen wil ondernemen wil ik eigenlijk weten hoelang ik kan/moet wachten tot ik ze weer opbel, en is het dan redelijk om een hoger bedrag te vragen? Ik blijf maar bellen.

Sammie

Re: Hoelang wachten op geld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 21:41

Maandag bellen.

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-13 22:22

Inderdaad maandag bellen en ze bedreigen met negatieve reviews op internet te zetten. (ben je al aan begonnen).

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 00:12

Ik zou inderdaad maandag even bellen en vertellen dat je het een hele slechte service vind en dit zeker bij mensen zou afraden, dan is de kans groter dat het je lukt, daar houden bedrijven niet zo van.

fuego3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 00:16

is deze zaak alleen online ?
en ik liet me niet zomaar een hangertje toesturen wat ik niet uitgezocht had.
zo kan ik ook wel verkopen.

ik zou mijn geld terug willen en ik kocht mezelf wel wat in een andere juwelier (of een V&D ) :P

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-13 10:13

Nouja mijn vriend vond het zo erg dat hij nou nog geen ketting voor me had dat ik besloten heb m te houden, hou is ook mooi, alleen totaal niet wat ik had uitgezocht. ik had namelijk een roze uitgezocht maar die vind ik nergens anders meer.
Deze juwelier heeft ook filialen oa in de stad hier, maar die staan los van de webshop, zoals ik het begrepen heb.
Ik ga maandag maar weer bellen, wordt er echt gek van. Krijg elke keer te horen dat de collega die de bestelling behandeld heeft er niet is. Nou ik werk in een supermarkt en als daar iemand met een bon komt waar iets 2 x op aangeslagen staat zeggen we ook niet dat hij maar even moet wachten tot collega er is.

fuego3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 18:48

ging toch eens me mijn grote mond een filliaal in , lekker makkelijk als ze online geen gehoor geven .
laat ze in de winkel de boel maar recht trekken , komt van hetzelfde bedrijf toch ?

Mila11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 18:52

Meteen bellen, en anders idd zeggen deze site of whatever af te raden bij iedereen die je kent. Je moet een keer schreeuwend opbellen en zeggen dat ze GDV je geld terug geven :)

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-13 19:31

Ik heb op facebook een post met hun getagd, iets in de trant van: word strontziek van ...juweliers, kunnen ook niks goed doen.

Dus ik hoop dat ze dat al doorhebben

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 08:49

VeraPopeye schreef:
Ik heb op facebook een post met hun getagd, iets in de trant van: word strontziek van ...juweliers, kunnen ook niks goed doen.

Dus ik hoop dat ze dat al doorhebben

Nou dat zal vast niet zo zijn. Je kan beter een bericht plaatsen in de trant van 'Helaas slechte ervaringen met deze webshop' gevolgd door wat je in de OP bijvoorbeeld geplaatst hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 08:53

:')

Wat winged zegt.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 10:40

En naar de winkel gaan om stampij te maken helpt ook niet, want die hebben er echt totaal niks mee te maken wat er in de webshop gebeurd.

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-13 10:47

Staat er ook in het kort bij, maar hun hebben niks te maken met wat ik op Facebook zet ze horen gewoon mijn geld terug te storten. En dat de winkel lost staat klopt, ik ga nog een keer bellen en daarna lost de winkel het maar op, het is toch het zelfde bedrijf. Wat moet ik anders?

fuego3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 21:58

bel de consumentenbond eens !