Dit is geen pennytopic of topic over iemand die 5 minuten geen aandacht krijgt. Ik ben hier zeer serieus over en verwacht dan ook serieuze reacties

Het begon allemaal een dikke 5 jaar geleden, ik ging naar een nieuwe school en zij ook (ik noem haar meisje 1, zodat er geen gedachtes kunnen zijn over wié het is). We konden het al vanaf dag 1 met elkaar vinden en delen dezelfde passie: paardrijden. Al snel spraken we af om mee te gaan naar elkaars pony's.
2 jaar lang hadden we een zeer mooie tijd. Tot er plots een ander meisje (meisje 2) zich meer begon te voegen in onze vriendschap, ja geen probleem wij hadden nooit echt het idee dat zij onze vriendin was, maar eerder een soort indringer, dusja, gingen wij meisje 2 soms eens een stek ofzo geven
allemaal een leuke tijd.In het 3e jaar dat we elkaar kenden ging ik meer om met meisje 2, en liet ik haar een beetje staan, maar ik heb haar nooit laten vallen, nooit. Al snel hadden we ons dipje overleeft en naar mijn gevoel waren we er sterker uit gekomen. Tot het 4e jaar, toen werd ik volledig aan de kant geschoven door meisje 1 omdat ze met meisje 2 omging, dus ging ik bij andere vrienden zitten omdat ik zelfs nog geen blik kreeg van beide...
In dat jaar kregen we alle drie een vriend en tegen de helft van het 4e jaar kwam meisje 2 op het verkeerde pad en is ze weggegaan van school, ... meisje 1 kwam dan weer terug naar mij, en sprak ze verdacht veel af met mijn vriend. Nu ja, niet veel naar 'omgekeken' ik vertrouwde beide. Nu is die vriend, mijn ex-vriend geworden en nog steeds spreekt ze er steeds mee af. Ik ben een stuk afval voor mijn ex en behandeld mij ook echt zo. Ik en mijn 'beste' vriendin zijn volledig uit elkaar gegroeid, en dat vind ik zó jammer.. Ik heb zeer veel moeite gedaan om toch iets of wat te kunnen afspreken, tijd insteken, ....
Ik hoop dat er hier iemand een gouden tip heeft?
Alvast bedankt om het verhaal te lezen, als er iets niet duidelijk zou zijn? Mijn pb-box staat open