Mijn brandstofmeter is gister stuk gegaan van mij auto. Opeens stond hij helemaal omlaag terwijl me tank vol was. Iemand enig idee wat me dat gaat kosten om te laten maken? Maandag breng ik hem naar de garage maar zal wel duur grapje worden met werkplaats kosten en zo.
dit hebben wij ook gehad. volgens mij had ons pap hem zelf vervangen. ligt eraan welke auto het is. bij de ene van ons zat het helemaal dicht gebouwd en bij de andere kun je er makkelijker bij.
Bij het tanken je dag-kilometertellertje op 0 zetten en de stand in de gaten houden ( moet je wel het verbruik van je auto ongeveer weten ) en op tijd naar de pomp !
Mri
Geplaatst: 24-08-13 10:04
Een vriendinnetje van mij had dat. Die wist zelf hoeveel km ze op een volle tank kon rijden, dat -50 doen (just to be sure) en elke keer met tanken de teller weer op "0" zetten. Dan heb je de brandstof meter niet echt nodig.
nwankwo
Geplaatst: 24-08-13 10:05
wij hadden hem ook niet direct vervangen. gewoon verder gereden volgens mij deed hij het uit zichzelf weer
Je weet toch hoeveel KM je kunt rijden op één tank? Voor ons is dan 750 km en als we veel autosnelweg rijden 800 km. Wij tanken hem volledig vol zetten de dagteller op 0 en voila!
Overigens hebben mijn ouders dit ook gehad en dat was wel een duur grapje omdat het een elektrische was. Heb je er al eens op getikt?
TamaraFloor
Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-13 13:55
Geen handige mensen helaas en weet eerlijk gezegd niet hoeveel kilometer er op een tank gaan! Er tegen aan tikken helpt niet het is waarschijnlijk me vlotter.
Je kunt op internet opzoeken wat het verbruik van je auto is, hoe groot de tank is en dat dan afronden naar beneden. Als je echt stresst kan je nog een kleine jerrycan in je auto zetten
Hahahaha ja das een goeie die jerrycan!! Ik heb iemand gevonden op stal die automonteur is waar ik niks van af wist die gaat er naar kijken! Gaat hoop centjes besparen