Nieuwe webmail kpn drama, help

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Nieuwe webmail kpn drama, help

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-13 14:17

Kpn heeft heel fijn zijn webmail " verbeterd". En dit is zoals zoveel verbeteringen een zware achteruitgang. Ik heb al een mail gestuurd maar krijg een fijn standaard we betreuren blablabla enz. Maar een oplossing is er niet. En hier .. Kunt u uitleg vinden over instellen van de mail wat ik dus niet zoek. Aaargh.

Los van het feit dat inloggen op het kpn forum waar er een nogal negatief topic over loopt kan niet want ik moet verplicht firefox installeren dan. -O- zo te lezen de meeste mensen met veel onwerkbare webmail nu. Maar ja er gaat een faq komen, daar heb je dus niks aan als het niet werkt.

De problemen waar ik mee zit is de veel te kleine letters, vergroten lukt niet, zelfs de standaard vergrootfunctie op een ipad werkt niet.ik moet een leesloep gebruiken of met de neus op het scherm gaan zitten om iets te kunnen ontcijferen.

Ik kan geen mails beantwoorden, die functie is of weg of zo goed verstopt dat ik dus geen reactie terug kan geven op de mail van kpn. Ook een mail sturen is bijna onmogelijk omdat de getypte tekst nagenoeg niet leesbaar is.

De mails staan zo vreemd aangegeven dat je een paar regels van de mail kunt lezen de rest niet meer, moet scrollen ervoor.

Het is traaaag, veel mails willen niet eens getoond worden of alleen de eerste regel de rest komt niet in beeld omdat scrollen vaak niet kan.

Weggooien van een mail moet per mailtje omdat de een voor een aanklikken en dan meer weggooien verdwenen lijkt te zijn.

En nog veel meer ellende waardoor hij dus totaal niet bruikbaar is.

Iemand enige oplossing hiervoor, behalve een vast mailprogramma gebruiken waar het ook niet bij werkt goed schijnt omdat ze spam massaal doorlaten en vaak al automatisch openen ook of gmail. Ik heb een reden waarom ik planet gebruik en niets anders.

A_nouk

Re: Nieuwe webmail kpn drama, help

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 14:21

Kun je je emailadres van KPN niet gewoon koppelen aan outlook of het emailprogramma van apple?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-13 14:31

Outlook heb ik alleen ik wil webmail lezen en niet outlook, ik wissel vaak van pc en eenmaal op de pc opgehaald werkt ipad niet meer en ben je je verstuurde mails kwijt en kun je er niet meer op reageren.. Idem omgekeerd dus ook. Webmail voldoet al jaren goed ervoor maar ja nu dus onwerkbaar waardoor pc wisselen niet meer kan.

inochiyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 14:33

gebruik je pop of imap in je outlook of email programma?

crosmuller

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 14:34

Als je in outlook imap kiest ipv pop3 kun je je mail ook op andere pc's of in webmail lezen.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-13 14:37

Dubbel post
Laatst bijgewerkt door karuna op 23-08-13 14:38, in het totaal 1 keer bewerkt

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-13 14:38

karuna schreef:
Help wat? Pop imap? Wat is dat?

Crosmuller die webmail inlezen is nu net het probleem. Die si zo geworden dat hij niet meer werkbaar is, en met mij nog duizenden anderen die er een probleem mee hebben.

crosmuller

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 14:54

karuna schreef:
karuna schreef:
Help wat? Pop imap? Wat is dat?

Crosmuller die webmail inlezen is nu net het probleem. Die si zo geworden dat hij niet meer werkbaar is, en met mij nog duizenden anderen die er een probleem mee hebben.

ja snap ik, maar je zou thuis outlook met imap kunnen gebruiken en webmail voor "noodgevallen". Als je op een pc zit waar je geen outlook (of ander programna) in kan of mag stellen. Alle mailprogrammas ondersteunen imap en dan heb je overal je mail, ook bv mapjes die je in je inbox maakt en verzonden items ed.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-13 15:02

Dan snap ik nog steeds niets van pop of imap? Geen idee waar het over gaat. Ik wissel thuis tussen ipad en pc.

Heb ook met kpn gebeld ondertussen er ontbreken idd een hoop functies waar onder het vergroten bij ipad. Beetje vergeten in te programmeren. Sukkels. Kortom jammer dan pech gehad.