Waar geloof jij in?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Waar geloof jij in?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 18:22

Hoihoi,

De titel zegt het! Geloof je in vampiers, onzichtbaarheid, aliens, watdanook... en op wat voor manier?
Maakt niet uit wat.

Littera

Re: Waar geloof jij in?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 18:26

Ik geloof in mezelf. :D

FlameHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 18:27

Ik geloof ook in mezelf. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 18:27

Littera schreef:
Ik geloof in mezelf. :D

Dat wou ik ook gaan zeggen.... :')

En verder, nee geloof ik nergens in, pas als ik ze met eigen ogen heb gezien

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 18:28

ik geloof in de waarheid :D

maar ik geloof ook in geesten.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 18:32

Ik geloof dat er hier op de wereld/universum veel meer gaande is dan enkel de mensheid.
En ik geloof ook in geesten, zelf nooit gezien maar genoeg vrienden die wel ervaringen.
En ik geloof in alles wat echt grondig bewezen is en 100% juist is :)

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 18:34

_mexx_lady_ schreef:
Ik geloof dat er hier op de wereld/universum veel meer gaande is dan enkel de mensheid.

Inderdaad. :j

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 18:35

Ik geloof in buitenaards leven en ik geloof ik karma. Dat is het wel zo'n beetje denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 18:37

Ik geloof in karma, mezelf, geesten en in inderdaad dat er meer is dan de mensheid. Kan niet anders!

Shirrlfl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 18:37

Ik geloof in allerlei 'rare' dingen. Ik geloof idd dat er buitenaards leven is. Ook dat er vampiers geleefd hebben en nu nog steeds ergens leven. Denk ook dat er op aarde buitenaards leven is. Geesten geloof ik ook in :). Vd rest kan ik niet 1,2,3 op iets anders nog komen maar er zijn nog zat dingen waar ik in geloof :j

_Evanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 18:40

Ik sta met beide voeten op de grond en ben absoluut niet zweverig. Ik geloof dus helemaal niets. Als ik iets "geloof" dan wéét ik dat het klopt. Dan is dat een feit dat betrouwbaar, wetenschappelijk is bewezen en/of wat ik zelf heb ervaren.

Dat er meer is dan alleen leven op de aarde kan best zijn, grote kans. Maar dat neem ik pas aan als er echt bewijs van is.

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 18:46

ik geloof in magie, ik geloof in geesten, ik geloof in sprookjes, ik geloof in liefde op het eerste gezicht, ik geloof in zeemeerminnen, ik wil geloven en open staan voor en in alles.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 18:52

Lotte_Wessel schreef:
ik geloof in magie, ik geloof in geesten, ik geloof in sprookjes, ik geloof in liefde op het eerste gezicht, ik geloof in zeemeerminnen, ik wil geloven en open staan voor en in alles.

Sounds just like me! :D ik geloof ook in alles, maar het wil zich waarschijnlijk gewoon niet laten zien, of mensen zien het gewoon niet omdat ze er zo overtuigd van zijn dat het niet bestaat. Als je je ogen opent komt het allemaal vanzelf naar je toe, wat ik al een keer ervaren heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 18:55

Ik geloof in 'meant to be', dus niet in toeval, in geesten, in ander leven buiten dat van ons.

Ik geloof trouwens niet in magie, hoe groot ik ook Harry Potter fan ben. Laatst zei iemand dat JK Rowling die boeken had geschreven om ons Dreuzels te vertellen over het verleden van Harry, dat zou ik wel vet vinden, dat dat dus een andere wereld is en dat Jo die boeken daar om heeft geschreven.

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 18:57

Doanique schreef:
Ik geloof in 'meant to be', dus niet in toeval, in geesten, in ander leven buiten dat van ons.

Ik geloof trouwens niet in magie, hoe groot ik ook Harry Potter fan ben. Laatst zei iemand dat JK Rowling die boeken had geschreven om ons Dreuzels te vertellen over het verleden van Harry, dat zou ik wel vet vinden, dat dat dus een andere wereld is en dat Jo die boeken daar om heeft geschreven.

Sluit me hier volledig bij aan. Ik geloof ook dat leven loopt zoals het moet lopen.

Hihi hier nog een HP fan, maar dat is wel erg ongeloofwaardig. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 18:59

Daarom geloof ik het ook niet, maar geef toe: hoe tof zou dat zijn!

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 19:01

Ik geloof erin dat je geliefden na hun overlijden bij je blijven. Dat wíl ik geloven, dat geeft me moed:)
En ik geloof niet in god, maar in de oerknal, ennuh,, als ik naar dynamo kijk, geloof ik bijna dat hij echt kan toveren. Ik kan gewoon écht geen techniek of logica achter zijn trucs bedenken!:P
Ik geloof wél in toeval. Dat sommige dingen gewoon gebeuren, maar ik geloof er ook wel een beetje in dat je voordat je geboren wordt, dat er al een soort plannetje voor jou is uitgeschreven wat er met jou gebeurt. Eigenlijk heel raar, want ik geloof niet in god, dus hoe zou dat 'plannetje' dan vorm gegeven zijn? geen idee. En eigenlijk hoop ik dat we over een paar jaar alle vreselijke ziektes de baas kunnen met een of andere superpil. Maar goed, dan hoop ik ook dat we over een aantal jaar met ons allen kunnen verhuizen naar mars. Lijkt me echt een tegek avontuur. Alle criminelen en kinderverkrachters etc, laten we dan op deze wereld. die mogen deze wereld verder te onder helpen, en dan nemen wij alle diersoorten mee en al onze spullen en bouwen een nieuw bestaan op. Waar we geen belasting hoeven betalen om te mogen wornen etc. haha oke dat laatst is gewoon een wilde fantasie.

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 19:03

Doanique schreef:
Daarom geloof ik het ook niet, maar geef toe: hoe tof zou dat zijn!

Haha ja maar dan baal ik wel dat ik mijn Hogwarts brief niet op mijn 11e heb gekregen :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 19:04

shirdaki schreef:
Ik geloof in allerlei 'rare' dingen. Ik geloof idd dat er buitenaards leven is. Ook dat er vampiers geleefd hebben en nu nog steeds ergens leven. Denk ook dat er op aarde buitenaards leven is. Geesten geloof ik ook in :). Vd rest kan ik niet 1,2,3 op iets anders nog komen maar er zijn nog zat dingen waar ik in geloof :j

Zelfde mening over buitenaards en vampiers hier :) je weet niet wat er stiekem onder ons leeft.

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 19:05

ik geloof in God

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 19:05

Ik geloof dat alles energie heeft en uit straalt, de wereld en alle mensen, en ik geloof ook dat wij mensen gebruik kunnen maken van die energieën mits we ons er voor open stellen. :)
Ik geloof niet dat wij mensen gewoon "verdwijnen" na de dood omwille van wat ik gezien en gevoeld heb toen ik het bijna was. Of het een wanhopig poging was van mijn hersenen om nog te blijven functioneren, of iets echt, weet ik niet en zal ik nooit weten. Maar mijn dokter is er iig oprecht van overtuigd dat er meer aan de hand is met dergelijke ervaringen dan slechts stervende hersenen die zich vast klampen aan de laatste stukjes leven. Wat mij iig wel erg geholpen heeft om het te kunnen verwerken. :)

Ik zie het wel, wanneer het zo ver is, of er werkelijk hetgeen is dat ik gezien heb, of niet. Terug kan je hoe dan ook niet meer dus dan houd ik liever vast aan het idee van een zeker "leven na de dood".

Ik denk hoe dan ook, dat er meer leven is dan wij weten. Wat voor leven weet ik niet. Maar moest er morgen bij wijze van spreken, een vampier voor me staan of iemand met wat wij "magische krachten" zouden noemen, zou ik niet compleet uit de lucht vallen. Ik heb het nog nooit gezien, maar het zou me niet verbazen als het bestaat. Ik denk dat er veel meer is dan dat wij, met onze beperkte zintuigen, kunnen zien.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 19:10

Ik geloof dat het leven volkomen absurd is en dat je daarna doodgaat :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 19:13

Ik geloof trouwens nooit dat alles stopt als je dood bent, dat je dan weer ergens anders heenreist of wat dan ook. Het kan hier gewoon niet stoppen.

Ik geloof trouwens ook in iets, waar ik me echt in gaan ben interesseren. Als je over straat loopt, zie je soms iemand, en die heeft gewoon iets. Ik heb geen idee wat het is, maar het is iets. Ik heb al heel veel mensen zo gezien, heb er een lijstje van gemaakt. Die mensen hadden allemaal datzelfde. Het gekke is als ik zo iemand zie, dat diegene ook terugkijkt, alsof we elkaar herkennen of wat dan ook. Een vriend van me had ook dat "iets". Ik heb toen de moed verzameld om erover te beginnen, en het bijzondere was dat hij dat "iets", dat onbeschrijfelijke ook bij mij zag of voelde. Toen heb ik hem die lijst van personen laten zien, en hij had precies hetzelfde bij hen, als dat ik bij hen had. Het is iets onbeschrijfelijks, ik heb geen idee wat, maar het is iets.

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 19:13

Ik geloof in 'aliens' (niet persee de aliens die je altijd in sf films/ series ziet, maar gewoon leven buiten de aarde). En dat we verdomd weinig weten wat er allemaal gaande is in t universum. Dat was t wel :') ben nogal iemand van 'eerst zien dan geloven'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 19:16

Eileen_ schreef:
Ik geloof in 'aliens' (niet persee de aliens die je altijd in sf films/ series ziet, maar gewoon leven buiten de aarde). En dat we verdomd weinig weten wat er allemaal gaande is in t universum. Dat was t wel :') ben nogal iemand van 'eerst zien dan geloven'

Inderdaad, ze zeggen dat we zoveel weten en dat we zo intelligent zijn, maar volgens mij hebben we geen idee :')