Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

[***] schreef:Hallo bokkers, ik moet even me verhaal kwijt.
De laatste dagen heb ik nergens geen zin meer in, ik zie het doel van mijn of het leven niet meer.
Ik voel me zinloos en ik weet niet waarom ik leef, waarom leef ik nou en wat is het doel van mijn leven?
Eerst weet ik het hoelang naar school, dan werken, trouwen,kinderen krijgen en dan is het hierzo alweer voorbij, wat is de zin daarvan?
Ik weet het allemaal niet meer en ik zou het liefst.in een winter slaap gaan ofzo.
Ik heb gewoon gehuild, want ik snap het niet meer, waarom hen ik dit ineens?
Waar is mijn 'drive' om te leven gebleven?
Waarom ben ik nu verdrietig en waarom zie ik het niet meer, waarom wil ik even niet meer?
Ik type dit met tranen in mijn ogen want ik weet het allemaal miet meer en ik snap het niet.
Sorry voor dit verhaal, maar ik moest dit even kwijt.

. (En hopen dat mn opleiding start in februari ondanks de bezuinigingen haha)
(Niet serieus overwogen hè, maar 'Wat als ik ...')
sunny_l0ve schreef:En even voor de mensen die reageren met: 'het is maar een fase, het is de leeftijd'. Vaak en in veel gevallen is dit ook zo, maar in sommige gevallen ook niet. Dus wees voorzichtig met wat je zegt want door een beeldscherm valt niet te lezen hoe erg het is. Het kan namelijk - hoe goed bedoeld ook - soms psychisch toch zwaarder zijn of zelfs een lichamelijke oorzaak hebben.
vuurneon schreef:sunny_l0ve schreef:En even voor de mensen die reageren met: 'het is maar een fase, het is de leeftijd'. Vaak en in veel gevallen is dit ook zo, maar in sommige gevallen ook niet. Dus wees voorzichtig met wat je zegt want door een beeldscherm valt niet te lezen hoe erg het is. Het kan namelijk - hoe goed bedoeld ook - soms psychisch toch zwaarder zijn of zelfs een lichamelijke oorzaak hebben.
Ga ik in mee, maar met kanttekening dat de ts zelf aangeeft dat het pas sinds een paar dagen speelt.
Tips die de dokter toen gaf was veel leuke dingen doen, en vooral veel sporten. Ik ben toen gaan hardlopen en dat werkte ontzettend goed