Je kent het misschien wel als mams/paps zijnde.. mag ik wat doen voor u. De meeste dingen die je dan opnoemt als ouder is bah geen zin in of borring!!! ja doegg dat ga ik echt niet doen.. affin, je begrijpt ik had een idee dat wel aansloeg.. een boodschap doen.
Wij wonen in een buitengebied en mijn zoon is 9 jaar en heeft pdd-nos met adhd. Dus een fietstochtje naar de winkel 3 km verderop is geen straf voor hem maar een "ik mag al een boodschap doen project" Nou moest hij macaroni groente halen. 3 euro meegegeven want de buurtsuper is duur
Komt die heerlijke vent thuis met macaroni zonder groente haha en een mond die me vertelt dat hij gesnoept heeft.
Want als Luke eet eet hij met zijn hele gezicht
affin... ik krijg 5 ct terug de rest is hij verloren denkt ie. ...Luke???? heb je toevallig niet wat lekkers gekocht???
euh... ja, een ijsje van 1,50. zegt ie
dus uit zijn spaarpot 1,50 gehaald en hem met briefje (wat de 1e keer ABSOLUUT NIET NODIG WAS) teruggestuurd naar de buurtsuper. Uiteraard met tijd want anders verliest hij het heden uit het oog en is hij over 3 dagen nog niet thuis.
en ja hoor, netjes met bon en binnen de tijd terug met het goede. Wat ben ik trots op mijn knul! En wat heb ik in de rats gezeten
Maar hij heeft het maar mooi voor elkaar!
Had hij even pech dat het mooi een traktatie uit eigen zak werd!
)

Dus daar ging ik om groente en vlees op te halen. 
" hahaha