Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Citaat:Inkomen van je ouders
Het inkomen van je ouders bepaalt of je een aanvullende beurs kunt krijgen en zo ja, hoe hoog die beurs dan is. Het gaat om de gegevens van je natuurlijke vader en moeder. Dit zijn de vader en moeder die bij de burgerlijke stand als jouw ouders geregistreerd staan. Ook een adoptiefouder geldt als natuurlijke ouder. Een pleeg- of stiefouder geldt niet als natuurlijke ouder. Het gaat bij het berekenen van de aanvullende beurs om het inkomen van je ouders uit het peiljaar.
JastieHorse schreef:Eigenlijk komt het erop neer dat ik mijn handje bij mijn ouders maar moet gaan ophouden omdat hun te veel verdienen. Werkelijk waar belachelijk. Hun hebben financieel gezien niks met mij te maken..was het maar zo'n feest.
JastieHorse schreef:Eigenlijk komt het erop neer dat ik mijn handje bij mijn ouders maar moet gaan ophouden omdat hun te veel verdienen. Werkelijk waar belachelijk. Hun hebben financieel gezien niks met mij te maken..was het maar zo'n feest.
De overheid heeft toch ook niks te maken met jou en je studieplannen? Die betaalt al veel.