Welke telefoonprovider?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Liejn

Welke telefoonprovider?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-13 13:55

Ik weet niet of het gier goed staat, maar dan hoor ik t wel..

Omdat ik op dit moment terug naar nl aan het verhuizen ben ben ik me terug aan het orienteren in de wereldnvan te telefoonabo's.. Maar wat valt dit me vies tegen zeg! Heb natuurlijk wel wat eisen: sim only, liefst 1gb internet, en rond de 300minuten/smsjes..
Dus ik naar zo'n website om te vergelijken.. Kwam er een mooie lijst naar boven, gesorteerd op prijs.. Uiteraard begin je bij de goedkoopste te kijken(youfone). Recenties opgezocht: hele slechte verhalen.. Volgende dan maar(simyo): dezelfde slechte verhalen.. Nja, nog maar een stapje duurder dan(tele2): weer slechte recenties.. Pff dan nog maar duurder(telfort).. Hier heb ik zelf geen goed ervaringen mee..

Als je dan nog weer een stap duurder gaat kom je dus uit op een prijs die maandelijks al 4euro hoger ligt dan de goedkoopste.. Das dus wel 48euro per jaar.. Maar toch maar even recenties kijken.. Sizz heet het.. Eigenlijk heel weinig over te vinden.. Maar van wat ik vind kun je beter direct naar vodafone gaan.. Check: 4,50 duurder dan de goedkopere.. Slik.. Wat nu...

Ik weet natuurlijk ook wel dat mensen slechte verhalen online zetten en goede verhalen voor zichzelf houden.. Maarja, als ik de verhalen negeer en toch eigenwijs een abo afsluit bij een van de goedkopere zit ik er natuurlijk wel een jaar aan vast..

Wie kan mij helpen/geruststellen bij het vinden van een goed abonnement?

sorry voor eventuele spelfouten, ktyp nog niet zo best op mn tablet

Liselot

Re: Welke telefoonprovider?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 13:58

Ik heb Simyo en ben supertevreden, heb altijd goed bereik (zit gewoon op KPN netwerk), internet is vlot en heb nooit storingen. Daarbij is het ook nog eens goedkoop :)
Enige nadeel is dat je geen internet in het buitenland hebt, ze zeggen al een tijd dat ze er mee bezig zijn, maar geen idee wanneer het zal gaan komen

Izep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 14:00

Ik heb ook simyo (kpn-netwerk) al zo'n anderhalf jaar tot twee jaar. Voor 7 euro 300 belminuten/sms-jes dus geen internet. Ik heb er werkelijk helemaal niets op aan te merken, nog nooit 1 probleem gehad.

Oh en bij Simyo kun je maandelijks opzeggen en zit je nergens aan vast!
Laatst bijgewerkt door Izep op 21-08-13 14:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Liejn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-13 14:01

En als je dan beter kijkt is de aanbieding van vodafone alleen voor de eerste 3maanden..mdaarna 2x zo duur!!

bedankt voor jullie reactie.
Liselot: Las inderdaad op internet dat ze daar mee bezig zijn..

Kunnen jullie wel gewoon bellen in t buitenland want daar heb ik ook problemen over gelezen..

Izep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 14:03

Buitenland kan ik je helaas geen antwoord op geven. Kom nooit heel veel verder dan mijn eigen dorp. _O-

Liejn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-13 14:04

Haha oke ;)

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 15:07

Bellen en smsen kan gewoon in het buitenland met simyo, alleen (nog) geen internet

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 15:10

Ik zou persoonlijk wel gaan zoeken op providers die bellen via het HI of Vodafone netwerk.

Heb inmiddels mijn 2 jarige contract met T mobile erop zitten maar het bereik is zo bagger...
Vanaf deze maand heb ik ook Simyo.

Liejn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-13 16:04

A_nouk schreef:
Ik zou persoonlijk wel gaan zoeken op providers die bellen via het HI of Vodafone netwerk.

Heb inmiddels mijn 2 jarige contract met T mobile erop zitten maar het bereik is zo bagger...
Vanaf deze maand heb ik ook Simyo.

Je zegt hi of vodafone.. Maar simyo is toch van kpn? Heb zelf ook inderdaad slechte ervaringen met tmobile.. Vooral de klantenservice.. Hetzelfde bij telfort overigens.. Bij die laatste echt een keer een half uur lang scheldend aan de telefoon gehangen en toen kon iets wat eerst absoluut onmogelijk was plots wel.. Daar kom ik echt nooit meer terug..

Liejn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-13 16:05

Heb overigens net een simyomabo aangevraagd mede omdat jullie daar zo positief over zijn :) ben benieuwd;)

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 16:06

Ben! De goedkoopste die er is geloof ik! En perfect, geen klachten. Heb m'n Abbo al 3jaar zonder vaste mobiel.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 16:17

Hi is ook van KPN :-)

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 16:27

Liselot schreef:

:j dat dus ;)

Liejn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-13 16:32

A_nouk schreef:
Liselot schreef:

:j dat dus ;)

Haha oke dat wist ik dan weer niet:p

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 18:07

En wat is er met KPN? :)

Tuhan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 16:56

Liselot schreef:
Bellen en smsen kan gewoon in het buitenland met simyo, alleen (nog) geen internet

Met Simyo sim only kun je inmiddels ook internetten in het buitenland. Helaas met prepaid nog niet.