Ouders 25 jaar getrouwd!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Ouders 25 jaar getrouwd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 16:55

Over een paar weken, op een maandag, zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd.
Ze vieren het op de daaropvolgende zaterdag, niet heel groot. Gewoon met vrienden en familie.

Ik ben 23 en m'n zusje 21, we zwemmen niet in het geld, dus laten we ons zelf op de foto zetten voor een grote canvas. En willen we het huis versieren. Binnen slingers en buiten ook wat. We denken onder andere aan een spandoek met een leuke tekst.
Maar zo vreselijk veel inspiratie staat er niet op internet. Veel afgezaagde teksten.

Dus leuke ideetjes zijn welkom!

(mocht iemand mij hier herkennen, mondje dicht hè? ;) )

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 17:10

Een liedje zingen over ze? Eerst jij apart en daarna je zus die mee gaat zingen? Daarna samen zodat ze verrast zijn en daarna steeds 1 iemand van de gasten? Vervolgens dat ineens iedereen mee gaat zingen aan een bepaald stuk deel van het liedje?
Denk dat ze verrast zullen staan.. en dat je niet kan zingen maakt dan niet eens zoveel uit :P Maar wel tekst die echt persoonlijk is en die echt bij hun past en wat jij zingt ook echt over jou gaat en jouw relatie met jouw ouders.

*Ben echt een kluns in dingen uitleggen, maar hoop dat je me begrijpt haha* :P

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 17:13

M_EL_ISSA schreef:
Een liedje zingen over ze? Eerst jij apart en daarna je zus die mee gaat zingen? Daarna samen zodat ze verrast zijn en daarna steeds 1 iemand van de gasten? Vervolgens dat ineens iedereen mee gaat zingen aan een bepaald stuk deel van het liedje?
Denk dat ze verrast zullen staan.. en dat je niet kan zingen maakt dan niet eens zoveel uit :P Maar wel tekst die echt persoonlijk is en die echt bij hun past en wat jij zingt ook echt over jou gaat en jouw relatie met jouw ouders.

*Ben echt een kluns in dingen uitleggen, maar hoop dat je me begrijpt haha* :P

Je uitleg is duidelijk hoor!! Maar ik kan totaaaaaaaaaal niet zingen, dus dat durf ik niet :o :')
Denk ook niet dat m'n zusje dat heel leuk vindt. (onze ouders zijn thuis, dus ik kan niet met d'r overleggen _O- )

Jolien_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 17:25

Voor de hand liggend, maar een abc'tje maken? Simpel, wordt vaak gedaan maar wel leuk! je kunt ook een makkelijk liedje pakken en daar de teksten van veranderen! Zoals Rosanne van Nick en Simon of een van Jan Smit!

Succes, :))

Janine1990

Re: Ouders 25 jaar getrouwd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-13 19:56

Pffff, dikke vette oliebol...

M'n moeder heeft sinds een paar weken nieuw werk, leuke collega's. Allemaal toppie natuurlijk! We zijn er erg blij mee dat ze het zo naar d'r zin heeft.

Alleen heeft haar collega bedacht dat wij voor hun huwelijk met z'n vieren als gezin op de foto moeten. Leuk voor later, er is nog geen aanhang etc. etc.
Dus ons hele idee is eigenlijk weg, aangezien onze ouders het wel een goed idee vinden.

We weten nog niet goed wat we hiermee moeten doen. Weekendjes weg geven we liever niet...

Op de dag zelf dacht ik aan een ontbijt op bed (dat verzorgt de bakker hier geloof ik wel) en 's avonds eventueel uit eten. Maar verder hebben we nog niet echt een idee...

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 20:01

Kaartjes voor een of andere voorstelling.
Avondje uiteten.
Alsnog een foto met jullie tweeën, vinden ouders altijd hardstikke leuk!
Bloemen laten bezorgen.

Zoiets doe ik altijd :P

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-13 20:05

verootjoo schreef:
Kaartjes voor een of andere voorstelling.
Avondje uiteten.
Alsnog een foto met jullie tweeën, vinden ouders altijd hardstikke leuk!
Bloemen laten bezorgen.

Zoiets doe ik altijd :P

Voorstellingen zijn een echte no-go.

Uit eten doen ze regelmatig.

Alsnog een foto vind ik afgezaagd, dan zeg ik liever dat we dan op onze kosten ook een foto van ons samen willen laten afdrukken voor ze. Maar een verrassing is het gewoon niet... -O-

En ze zijn 25 jaar getrouwd, dat is niet iets dat je elk jaar viert...

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 20:08

alvast gefeliciteerd! kun je misschien niet iets vinden op vakantieveilingen of iets, is minder duur maar je kunt ze wel iets leuks geven er staan best veel dingen tussen

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 20:10

Mijn ouders zijn ook binnenkort 25 jaar getrouwd. Ze lezen toch niet op bokt dus bij deze..Mijn broer en ik hebben een soort verwenpakket samengesteld. Het bestaat uit een luxe strandtas met daarin:
badjassen
twee bonnen voor een massage
luxe ontbijtspulletjes

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-13 20:13

dito schreef:
alvast gefeliciteerd! kun je misschien niet iets vinden op vakantieveilingen of iets, is minder duur maar je kunt ze wel iets leuks geven er staan best veel dingen tussen

Vakantieveilingen zien we zelf niet echt zitten. Niet omdat we het niet vertrouwen hoor... Maar onze vader is nogal een cultuurbarbaar en een weekendje weg laten we ze liever zelf kiezen.

Moonsparkle: Om die reden zullen wij daar ook niet echt voor kiezen. Anders was het wel een stuk eenvoudiger geweest! :P

M'n zusje wil alsnog de foto doen, dus we regelen een afspraak en kijken wat we anders nog kunnen. Alle ideetjes zijn verder natuurlijk ook welkom! Ook wat betreft versiering en slogan.

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 23:13

En iets van een leuk dagje weg of een high tea? Bak een taart en versier hem mooi. Je kunt ook bijvoorbeeld na een (zelfgemaakte) lunch ze meenemen in de auto (als je niet kan rijden tomtom vast instellen) en dan op de gekozen locatie een fotoshoot doen? Die je van te voren al geregeld hebt.

Paar ideetjes, maar het blijft lastig he?