Ik zit even met een dilemma..
Mijn PS3 controller was helaas kapot gegaan, dus ik wilde een nieuwe. Zo gezegd, zo gedaan.. bestel er eentje bij een webshop en die kreeg ik netjes heel snel thuis geleverd. Echter, deed deze het niet..
Direct weer teruggestuurd, netjes binnen die 14 dagen, zodat ik een nieuwe zou krijgen of mijn geld terug.Nu heb ik al een paar keer heen en weer gemaild en ook gebeld, maar ze beweren niks te hebben ontvangen. Of ik het adres wel goed heb overgenomen (ja!, heb de enveloppe die ze mij stuurde letterlijk overgenomen en heb hem hier nog liggen) .. als ik op tracktrace kijk, hebben ze hem binnen 1 werkdag al ontvangen. Maar nog steeds durven ze mij te zeggen het niet te hebben..
Ben inmiddels al 2 weken en heel wat ongeduldige e-mails en telefoontjes verder, maar het lijkt erop dat ik gewoon mijn €58,- (verzendkosten retour ook moeten betalen, zit er dus bij gerekend, pakket) kwijt ben!

Iemand die weet wat voor stappen ik verder nog kan ondernemen? Heb nog nooit problemen gehad met webshops dus ik heb echt geen idee.. Help?!

Mail is zo makkelijk te negeren