http://www.klacht.nl/sunniva-clinics-arnhem/?pg=1
Wat moet ik hier nou mee? Het is voor ons twee uren rijden.. Zijn er nog andere ervaringen met Sunniva Clinics?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

M_Vainqueur schreef:Ik ben er 2 maand geleden geweest, ook gekocht via vakantieveilingen. Het was wel open, maar het was niks aan...sommige dingen vielen mee maar de 2m hoge kartonnen ruimte afscheidingen waren niet prettig als je met 4 zit te kletsen. We kregen 1 pot thee voor 4 (1 1/4 pp) en het eetbare was niet veel en was alleen ech zoet of chocola. De bak met visjes waren niet fris en als er 3 visjes aan het knabbelen waren was dat veel(viel tegen nadat ik 3 weken ervoor bij de veluwse bron levend werd opgegeten door die krengen). Aan het eind kwam die vragen of alles naar wens was en zei daarna direct dat de tijd om was...lekker optijd! Als je nu zo leest dat de deur steeds dicht is...zou ik persoonlijk het risico niet nemen! Neem de 35 euro als leergeld en ga leuk iets anders doen!
pizza64 schreef:M_Vainqueur schreef:Ik ben er 2 maand geleden geweest, ook gekocht via vakantieveilingen. Het was wel open, maar het was niks aan...sommige dingen vielen mee maar de 2m hoge kartonnen ruimte afscheidingen waren niet prettig als je met 4 zit te kletsen. We kregen 1 pot thee voor 4 (1 1/4 pp) en het eetbare was niet veel en was alleen ech zoet of chocola. De bak met visjes waren niet fris en als er 3 visjes aan het knabbelen waren was dat veel(viel tegen nadat ik 3 weken ervoor bij de veluwse bron levend werd opgegeten door die krengen). Aan het eind kwam die vragen of alles naar wens was en zei daarna direct dat de tijd om was...lekker optijd! Als je nu zo leest dat de deur steeds dicht is...zou ik persoonlijk het risico niet nemen! Neem de 35 euro als leergeld en ga leuk iets anders doen!
Zelfde ervaring hier waardeloos, dat noemen ze high tea????
Mjetterd schreef:M_Vainqueur schreef:Ze noemen het high tea...maar ze kunnen het beter low budget with one cup of tea noemen
Ooooh, mn vriendin heeft haar moeder dit als moederdag cadeau gegeven.