Sunniva Clinics, andere ervaringen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ketly

Sunniva Clinics, andere ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-13 10:50

Voor morgen hebben we via vakantieveiling een afspraak voor 4 personen staan bij Sunniva Clinics, een Fish Spa met High Tea. Nu kwam ik op klacht.nl deze pagina tegen.. -O-

http://www.klacht.nl/sunniva-clinics-arnhem/?pg=1

Wat moet ik hier nou mee? Het is voor ons twee uren rijden.. Zijn er nog andere ervaringen met Sunniva Clinics?

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 10:58

Zucht.... dit klinkt niet goed.
Ik begrijp niet dat vakantie veilingen dat soort veilingen nog aanbieden, terwijl er zulke negatieve ervaringen zijn. Er zal toch vast één van hen wel gemaild hebben naar VV over hun ervaringen.

2 uur rijden is een best eind, heb je er veel voor betaald?

Ik bedenk me ineens dat een vriendin van mij ook laatst via vv een high tea en fish behandeling heeft gekocht. Zal eens vragen waar ze dat gaat doen.

Ketly

Re: Sunniva Clinics, andere ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-13 11:02

Waarschijnlijk is dat dus op dezelfde locatie. We hebben er 35 euro voor betaald. We zouden met mijn broer en schoonzus heen, die ook nog eens zwanger is. Denk ook dat we de gok niet durven te nemen..

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 11:04

Er staan een paar complimenten op die site, maar het grootste gedeelte is klachten. En heel recent van vandaag en afgelopen week bijvoorbeeld.

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-13 11:06

Ja de meest recente klachten zijn zelfs mensen die voor een dichte deur stonden..

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 11:10

Misschien morgen ochtend eens even bellen en vragen hoe het precies zit, of ze wel echt open zijn morgen.
Dan bespaar je de dichte deur al.
Kans op tegenvallende high tea blijf je houden, maar dat is minder erg dan een dichte deur.

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-13 11:18

Staat ook bij de klachten, ze zijn telefonisch onmogelijk te bereiken..

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 11:19

Ketly schreef:
Staat ook bij de klachten, ze zijn telefonisch onmogelijk te bereiken..

Ik las het inderdaad ja, mensen die 50 minuten in de wacht staan -O-.
Heb jij een afspraak via internet gemaakt?

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-13 11:20

Ja via hun online agenda geboekt.

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 13:24

Na het lezen van de reacties op die site zou ik niet gaan! Denk dat het een grote kans is dat je 2 uur rijd en voor een vaste deur komt te staan, ook zonde van je benzine!

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 16:39

Wat een klachten zeg, als ik jou was zou ik echt niet gaan. In het beste geval kom je in een smoezelige vissenkom terecht en in het slechtste geval kan je 4 uur reizen voor nop omdat de deur dicht is.

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-13 20:50

Hebben inderdaad besloten om niet te gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 21:35

Zelf zou ik wel gaan. Je hebt immers betaald, misschien valt het heel erg mee. Tegenvallen kan ook, maar dan kun je een klacht indienen, of natuurlijk gelijk opstappen.

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 21:39

Jeetje wat bizar! *zucht*

Heeft Vakantieveilingen niet een telefoonnummer?
Dat je die kant op gaat en dan contact met hun opneemt wanneer je voor de dichte deur staat..?
Misschien kunnen zij op dat moment meer voor je betekenen.
Maar goed, het feit dat je dan voor een dichte deur staat is er nog steeds :\

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-13 21:40

Het feit dat we met een zwanger iemand reizen is ook het enige wat ons tegen houdt hoor..

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 21:42

Ooh oliebol, daar had ik niet aan gedacht :\
Morgenochtend contact opnemen met Vakantieveilingen?
Pfff lastig zeg. Dan zou ik inderdaad ook het risico niet nemen en thuis blijven..
Als er al zoveel klachten zijn, denk ik dat de kans groot is het geld terug te kunnen vragen.

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 21:45

Ik ben er 2 maand geleden geweest, ook gekocht via vakantieveilingen. Het was wel open, maar het was niks aan...sommige dingen vielen mee maar de 2m hoge kartonnen ruimte afscheidingen waren niet prettig als je met 4 zit te kletsen. We kregen 1 pot thee voor 4 (1 1/4 pp) en het eetbare was niet veel en was alleen ech zoet of chocola. De bak met visjes waren niet fris en als er 3 visjes aan het knabbelen waren was dat veel(viel tegen nadat ik 3 weken ervoor bij de veluwse bron levend werd opgegeten door die krengen). Aan het eind kwam die vragen of alles naar wens was en zei daarna direct dat de tijd om was...lekker optijd! Als je nu zo leest dat de deur steeds dicht is...zou ik persoonlijk het risico niet nemen! Neem de 35 euro als leergeld en ga leuk iets anders doen!

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-13 21:47

Ben erg blij met je reactie, nu ga ik zeker niet haha. :D

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 20:45

:= ... Ik heb dus voor iets betaald, wat niet goed is. Great :+
nog wel de IPL behandelingen..

JeaDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 20:52

M_Vainqueur schreef:
Ik ben er 2 maand geleden geweest, ook gekocht via vakantieveilingen. Het was wel open, maar het was niks aan...sommige dingen vielen mee maar de 2m hoge kartonnen ruimte afscheidingen waren niet prettig als je met 4 zit te kletsen. We kregen 1 pot thee voor 4 (1 1/4 pp) en het eetbare was niet veel en was alleen ech zoet of chocola. De bak met visjes waren niet fris en als er 3 visjes aan het knabbelen waren was dat veel(viel tegen nadat ik 3 weken ervoor bij de veluwse bron levend werd opgegeten door die krengen). Aan het eind kwam die vragen of alles naar wens was en zei daarna direct dat de tijd om was...lekker optijd! Als je nu zo leest dat de deur steeds dicht is...zou ik persoonlijk het risico niet nemen! Neem de 35 euro als leergeld en ga leuk iets anders doen!

Zelfde ervaring hier waardeloos, dat noemen ze high tea????

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 20:55

pizza64 schreef:
M_Vainqueur schreef:

Zelfde ervaring hier waardeloos, dat noemen ze high tea????

Jij bent er ook geweest?

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 21:03

Ze noemen het high tea...maar ze kunnen het beter low budget with one cup of tea noemen :(

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 21:05

M_Vainqueur schreef:
Ze noemen het high tea...maar ze kunnen het beter low budget with one cup of tea noemen :(

Ooooh, mn vriendin heeft haar moeder dit als moederdag cadeau gegeven. :(

JeaDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 21:15

Ja ik ben er ook geweest, wij hebben er maar hard om gelachen maar eigenlijk is het natuurlijk oplichterij. Dat noemen ze een SPA?? een te kleine ruimte (wij waren met zijn 5en) waar ook nog eens troep stond en vuile handdoeken rondslingerden met inderdaad een soort van kartonnen afscheidings wandje. De bak met visjes was wel ok. De zogenaamde high tea, een etagère met een paar koekjes en chocolaatjes van de Aldi. Wij moesten om heet water vragen in de theepot en om een extra kopje en toen ik daar thee in maakte zat er een haar in............

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 21:24

Mjetterd schreef:
M_Vainqueur schreef:

Ooooh, mn vriendin heeft haar moeder dit als moederdag cadeau gegeven. :(

Bij mij was het net zo treurig, ik heb het mijn moeder cadeau gedaan voor haar 50e verjaardag. Gelukkig hebben we erna een lekker etentje gedaan in de buurt dus dat maakte het goed!